ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ο ΛΟΓΟΣ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα στην ζωή του ανθρώπου, σχετιζόμενη αποκλειστικά με την ανάπτυξη της εξανθρώπισής του.
Αρχίζει με την πρώτη Προστακτική από τον “μεγάλο” προς το βρέφος, συγχρονίζεται και με την παροχή συγκεκριμένης τροφής, την εκμάθηση γλώσσας, τρόπου σκέψης και πράξης, σ’ ένα οικογενειακό πλαίσιο προσδοκιών : επιβολή κι αγάπη, όπου η επιβολή φαίνεται ως αναγκαία συνθήκη γνώσης και ασφαλείας .
Έτσι, περνάει επίσημα στο αμέσως επόμενο πλαίσιο “ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ” κι ο επιβολέας διευρύνεται κι αποπροσωποποιείται στην ευθύνη των επιλογών “κατάλληλης ύλης” σπουδών πίσω από την ετικέτα του Κράτους, όπου οι προσδοκίες συγχέονται, για να εξωραΐσουν μια στυγνή επιχείρηση ανθρώπινης εκμετάλλευσης- μεταχείρισης -χειραγώγησης. Γιατί, ποιο το Κράτος; Μηχανισμός βίας και καταπίεσης στον οργανωμένο ομαδικό βίο της ανθρώπινης κοινωνίας. Απρόσωπος διαχειριστής των κοινών υποθέσεων, εξοπλίζεται για να επιβάλλεται εντός και εκτός των ορίων του Δεν είναι το Κράτος Πολιτεία . Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ είναι θεσμικό πρόσωπο ως πολιτισμική πεμπτουσία μιας ολοένα εξελισσόμενης κοινωνικής ανέλιξης της συνολικής Ανθρωπότητας. Άραγε έφθασε ποτέ μέσα στην Ιστορία η Πολιτεία στην εντελέχειά της ή παρέμεινε ως μια στοχαστική ιδέα ή ως ένα άλλοθι για κάποιους επικίνδυνους τυχοδιώκτες και διαχειριστές του κοινού βίου ;
Καθοριστικός παράγοντας στην ΠΑΙΔΕΙΑ είναι η ΓΛΩΣΣΑ, ως Κώδικας επικοινωνίας και περιγραφής καταστάσεων, σκέψεων και συναισθημάτων. Η Γλώσσα λειτουργεί ως όργανο του ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ και ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ της Όλης Δημιουργίας, με την ανάπτυξη των ΑΡΕΤΩΝ, δηλαδή της Αρμονικής, Δίκαιης, Υπεύθυνης, Δημιουργικής και Ειρηνικής Δράσης του ανθρώπου μέσα στην Κοινωνία του και μέσα στον Σύμπαντα Κόσμο. Η ΕΛΛΗΝΙΣ ΓΛΩΣΣΑ, με υπέρ τα 6,5 εκατομμύρια λεκτικούς τύπους είναι η πλουσιότερη Γλώσσα της Ανθρωπότητος, με θεία προέλευση, ενεργοποιεί σχεδόν όλα τα μόρια του εγκεφάλου και είναι ιδανική για την Διαπαιδαγώγηση και Πνευματική Ανέλιξη του ανθρώπου, από τις υλικές αισθήσεις στις Νοερές Συλλήψεις του ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΑΙΘΕΡΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Στις δομές της Ιδανικής Πολιτείας, η οποία πρέπει να γίνει συνειδητά το ζητούμενο και ο στόχος όλων των κοινωνιών, η ΠΑΙΔΕΙΑ αποτελεί τον κεντρικό νευραλγικό άξονα φωτεινό τροφοδότη όλων των άλλων, μέσα στην δημιουργική χοάνη της ανθρώπινης παρουσίας στον Κόσμο. Διότι είναι δια της Γνώσεως Διά-πλασις , Δια-μόρφωσις του καθενός για επιβίωση και αυτοπραγμάτωση, μέσα σε πολλαπλούς κύκλους περιβάλλοντος της ύπαρξης. Ουσιαστικά, η Παιδεία είναι υψηλή διδασκαλία της Τέχνης της Ζωής, με μετάδοση της διαχρονικής σύνολης Γνώσης της Ανθρωπότητας στο άτομο και ανάδειξη της προσωπικής του πρωτόβουλης ελεύθερης σκέψης και δράσης στον ρόλο του Συν-δημιουργού των πραγματικοτήτων του Κόσμου. Είναι η Παιδεία αγαπητική στάση ζωής, γι’ αυτό συνοδεύει τον άνθρωπο σε όλο το μάκρος της ζωής του ως διδασκαλία . Όπου Διδάσκαλος είναι το παν , το καθετί, αρκεί να είσαι ανοικτός στην του Παντός κοινωνίαν.
“Η Παιδεία μετάληψις Αγιότητός εστιν”
Πλάτωνος “ΠΟΛΙΤΕΙΑ” 518 b5, c 5,10 d5 : “Η ΠΑΙΔΕΙΑ δεν είναι ό,τι ισχυρίζονται γι’ αυτήν κάποιοι, οι οποίοι την έχουν ως επάγγελμα και ισχυρίζονται πως, επειδή μέσα στην ψυχή δεν υπάρχει επιστήμη, πως εκείνοι (δήθεν) την βάζουν, σαν να έβαζαν μάτια σε τυφλούς.
Όμως, τώρα, είπα εγώ(ο Σωκράτης), σημαίνει αυτήν την δύναμη την ενυπάρχουσα στην ψυχή του καθενός και το όργανο, με το οποίο μαθαίνει εντελώς ο καθένας, όπως ακριβώς, αν δεν υπήρχε άλλος τρόπος να στρέφει κανείς τα μάτια του από το σκοτάδι στο φως, παρά μόνον στρέφοντας ολόκληρο το σώμα, έτσι πρέπει να περιστραφεί με ολόκληρη την ψυχή από την περιοχή του γίγνεσθαι , ώσπου να αντέχει βλέποντας το Ον και το πιο φωτεινό από το Ον ` και ισχυριζόμαστε ότι αυτό είναι το Αγαθόν (...)
Επομένως, η Παιδεία, είπα εγώ, είναι η τέχνη γι’ αυτό το πράγμα, για την περιαγωγή (μεταστροφή) της Ψυχής (προς το Αγαθόν), με ποιον τρόπο , όσο το δυνατόν ευκολότερα και αποτελεσματικότερα, θα γίνει η μεταστροφή, όχι πώς θα εμφυτευθεί σε αυτό όραση, αλλά, επειδή μεν το διαθέτει αυτό, όμως δεν είναι στραμμένο ορθώς και δεν βλέπει όπου θα έπρεπε, αυτό να το κατορθώσει( η Παιδεία).”
“Γηράσκω αεί διδασκόμενος” και “Γιγνώσκων εαυτόν και ευθύνων και ευφρονών και ευεργετών και ωραΐζων εαυτόν και χαίρων επί τη αρμονική εντελεχεία”. Η Παιδευτική λειτουργία, η βασικότερη για τον εξανθρωπισμό του όντος Άνθρωπος, βασίζεται στην δράση του Έρωτος, του μεγάλου δαίμονος,που βρίσκεται μεταξύ Θεού και Ανθρώπου. Διότι ο ΈΡΩΣ τείνει να πληρώσει το έλλειμμα, το κενό, την άγνοια, συζευγνύοντας αρμονικά τα αντίθετα (Πενία-Πόρος), που τείνουν να εξισωθούν.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ:Τι φυσική προδιάθεση είναι ανάγκη να έχει όποιος πρόκειται να γίνει τέλειος άνθρωπος; Την απόλυτη προτεραιότητα έχει η αλήθεια (…) Όποιος είναι αληθινός φίλος της μάθησης είναι πλασμένος να αγωνίζεται με όλη του την δύναμη, για να φθάσει προς το ον και δεν σταματά πάνω στα αντικείμενα, όσα η δόξα παρουσιάζει ως πολλά, αλλά προχωρεί και δεν ελαττώνει την οξύτητα του ζήλου του ουδέ παίρνει ο έρωτάς του τέλος, πριν φθάσει σε επαφή με την φύση καθεμιάς καθαυτής οντότητας, χρησιμοποιώντας το τμήμα της ψυχής του που είναι άξιο για μια τέτοια επαφή ` αυτήν την επαφή την αξίζει όποιο τμήμα της ψυχής έχει συγγένεια με το αληθινό ον ` (…)βοηθούμενος από αυτό, αφού πλησιάσει και ζευγαρωθεί όντως με το ον κι αφού γεννήσει νου και αλήθεια, έρχεται πια στην επίγνωση και στην αληθινή ζωή, θρέφεται κι έτσι λυτρώνεται από τις οδύνες της γέννας, πρωτύτερα όμως όχι(…)Όταν η αλήθεια μπει πρώτη(…) θα την ακολουθήσει καθαρό το δίκαιο ήθος, που έχει ως επακόλουθό του την σωφροσύνη.(…)
Όταν, όμως, κάθονται όλοι στιβαγμένοι(…) σε ομαδική σύναξη και σηκώνουν θόρυβο μεγάλο, εκφράζουν για τα λόγια και τις πράξεις άλλοτε διαμαρτυρίες κι άλλοτε επάνω (…) δείχνοντας άμετρη υπερβολικότητα, ξεφωνίζοντας με γοερές κραυγές(…) βγάζοντας αντήχηση παρουσιάζουν τον θόρυβο του ψόγου ή του επαίνου διπλάσιο. Μέσα λοιπόν σ’ ένα τέτοιο πανηγύρι με ποιον ρυθμό, θαρρείς, πως θα χτύπαε, όπως ο λόγος το λέει, του νέου η καρδούλα του; ή ποια ατομική του παιδεία θα δείξει αντοχή , ώστε να να μην τον πάρει η πλημμύρα ενός τέτοιου ψόγου ή επαίνου και να μην τον κάνει να τρέχει μαζί με το ρέμα, όπου κι αν πηγαίνει; Έτσι δεν θα αναγκασθεί κι ο ίδιος να έχει όποιες κι αυτοί αντιλήψεις σχετικά με τα καλά και τα άσχημα και να παραδοθεί σε όποιες κι αυτοί ασχολίες και να γίνει ένας από δαύτους;
Πρέπει, τώρα, να κοιτάξουμε για να ιδούμε τις αιτίες της διαφθοράς αυτής της φύσης , πώς εξολοθρεύεται μέσα σε πολλούς (…)Όλα τα λεγόμενα αγαθά την διαφθείρουν και την αποτρέπουν από την φιλοσοφία ` τέτοια είναι το κάλλος, ο πλούτος, η σωματική δύναμη, το μεγάλο συγγενολόι και καθετί που σχετίζεται μ’ αυτά.
Και όμως τον βαρύτατο αναγκασμό ακόμα δεν τον έχουμε ειπωμένον…Εκείνον που επιβάλλουν αυτοί οι εκπαιδευτές και οι σοφιστές εμπράκτως, όταν δεν μπορούν να γυρίσουν την ψυχή με τα λόγια ` ή δεν ξέρεις ότι , όποιος δεν πάει με την γνώμη τους τον παιδεύουν με στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων, με χρηματικό πρόστιμο και με θανατικές ποινές;(…) Ό,τι γλιτώσει και γίνει ο εαυτός του αυτό γίνεται από θεϊκή μοίρα. Οι σοφιστές έχουν την παιδεία του όχλου, είναι ακατάλληλοι δάσκαλοι, αγνοούν το καλό και το κακό(…)Όλοι οι μισθωτοί ιδιώτες, όσους ο όχλος ονομάζει σοφιστές και τους θεωρεί ως αντιζήλους στην τέχνη του, δίνουν παιδεία που δεν είναι καθόλου αλλιώτικη από τα δόγματα , όσα κατέχουν την αντίληψη του όχλου κατά τις ομαδικές του συγκεντρώσεις και την τιτλοφορούν με τον τίτλο της σοφίας…
Ποιος, λοιπόν, θα ήταν εκείνος ο άλλος σοφιστής και ποια θα ήταν η ατομική διδασκαλία, που έχοντας αντίθετην κατεύθυνση προς αυτούς θα μπορούσε να νικήσει;(…) Γιατί δεν υπάρχει ούτε έχει υπάρξει ούτε θα υπάρξει στο μέλλον προσωπικότητα, που να έχει πάρει σχετικά με την αρετή μία μόρφωση αλλοιώτικη κι ασυμβίβαστη προς τις αντιλήψεις που έχουν αυτοί για την Παιδεία.
Η Παιδεία δεν μπαίνει από άλλους μέσα στην ψυχή. Η δύναμη της γνώσης είναι εγγενής σε κάθε ψυχή και έχει στόχο την απομάκρυνση από την περιοχή της γένεσης και την στροφή προς το αγαθόν. Η Παιδεία αποτελεί τέχνη περιαγωγής της ψυχής από την περιοχή της γένεσης προς το Αγαθόν. Οι απαίδευτοι δεν μπορούν να διοικήσουν. Οι καλύτερες ιδιοφυίες πρέπει ν’ ανέβουν ως το αγαθόν και κατόπιν να διδάξουν τους άλλους.
Ευτυχής είναι η πόλη όπου οι άρχοντες δεν αγαπούν την εξουσία. Η εξουσία ως λάφυρο τους αφανίζει όλους. Η διαφύλαξη της πολιτείας αποτελεί χρέος των βαθιά σκεπτομένων. Το μάθημα που τραβά την ψυχή από την περιοχή γένεσης προς το ον είναι το να διακρίνει κανείς το ένα, το δυο και το τρία…Τί είναι το έν;…Τα πολλά;…Το αυτό πράγμα ως ενότητα και ως άπειρη πολλότητα…
Επαναγωγή του ευγενέστατου μέρους της ψυχής προς την θέα εκείνου που είναι μέσα στα όντα το Άριστο. Όποιος δεν μπορεί να προσδιορίσει νοητικά την ιδέα του Αγαθού δεν ξέρει να πράττει το Αγαθόν. Αυτό, λοιπόν, που παρέχει στα γιγνωσκόμενα την αλήθεια και δίνει στον γιγνώσκοντα την δύναμη της γνώσης πρέπει να ειπείς ότι είναι η ιδέα του Αγαθού και βάλε με τον νου σου ότι αυτό είναι η αιτία της επιστήμης και της αλήθειας στη μορφή που μας την παρουσιάζει η γνώση…Και στα γιγνωσκόμενα δεν χαρίζει μόνον το Αγαθόν το ότι γίνονται αντικείμενα γνώσης, αλλά και το είναι τους και την ουσία τους την προσθέτει εκείνο, ενώ το Αγαθόν δεν είναι ουσία αλλά κρατεί μια υπέροχη ιερή θέση και κατά την τάξη της πρωταρχικότητας και κατά την δύναμη, τοποθετημένο ακόμη “επέκεινα από την ουσία”.
ΒΙΒΕΚΑΝΑΝΤΑ :”H εξήγηση όλων βρίσκεται μέσα σου. Πραγματικά , κανένας δεν διδάχθηκε ποτέ από άλλους. Ο καθένας μας πρέπει να διδάξει τον εαυτόν του.
Ο εξωτερικός δάσκαλος προσφέρει μόνο την νύξη , την εισήγηση που ανυψώνει τον εσωτερικό δάσκαλο , για να εργαστεί και ν’ αντιληφθεί τα πράγματα.
Τότε τα πράγματα θα ξεκαθαρίσουν από την ίδια μας την δύναμη αντίληψης , όπως κι από την σκέψη μας και θα τα αναγνωρίσουμε μέσα στις ίδιες μας τις ψυχές. Κι αυτή η αναγνώριση θ’ αναπτυχθεί σε έντονη δύναμη θέλησης.
Πρώτα είναι αίσθημα, έπειτα γίνεται θέληση , κι απ’ αυτήν την θέληση προέρχεται η τρομαχτική δύναμη για εργασία , που θα διοχετευθεί σε κάθε φλέβα , σε κάθε νεύρο και μυ , ώσπου όλη η μάζα του σώματός σας θα μεταβληθεί σε ένα όργανο της ταπεινοσύνης Γιόγκα της εργασίας και το επιθυμητό αποτέλεσμα της τέλειας αυταπάρνησης και της τέλειας ταπεινότητας θα πραγματοποιηθεί.
Αυτή η επίτευξη δεν εξαρτιέται από κανένα δόγμα ή πίστη. Εάν κανένας είναι Χριστιανός , Εβραίος , ή Εθνικός , δεν έχει σημασία. Είστε ταπεινόφρονες; Αυτό είναι το θέμα. Αν είστε, θα γίνετε τέλειοι, χωρίς να έχετε διαβάσει ούτε ένα θρησκευτικό βιβλίο ούτε να έχετε ποτέ πάει σε καμιά εκκλησία ή ναό(…)
Οι Γιόγκα της εργασίας , της σοφίας και της αφοσίωσης είναι όλες ικανές να υπηρετήσουν με κατευθείαν κι ανεξάρτητα μέσα την επίτευξη της Μόησα.
“Δεν είναι οι πολυμαθείς αλλά οι ανόητοι, που λένε πως η εργασία και η φιλοσοφία είναι διαφορετικές”. Οι μορφωμένοι λένε ότι , αν και είναι φανερά διαφορετικές μεταξύ τους , τελικά οδηγούν στο ίδιο τέρμα , της ανθρώπινης τελειότητας.”
ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ : “Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός, απόφυγέ τον.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί, μόρφωσέ το.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, κοιμάται, ξύπνησέ τον.
Όποιος ξέρει και ξέρει ότι ξέρει, είναι σοφός, ακολούθησέ τον.”
“Τα παιδιά σου δεν είναι παιδιά σου Είναι οι γιοί κι οι θυγατέρες της ζωής για την ζωή… Για την ζωή τους είσαι το μέσον κι όχι η αρχή Κι ας μένουν κοντά σου, δεν ανήκουν σε εσένα… Μπορείς να τους δώσεις την αγάπη σου, μα όχι τις σκέψεις σου έχουν δικές τους Μπορεί να φιλοξενείς το κορμί τους μα όχι το πνεύμα τους Γιατί το πνεύμα τους ζει μες στο αύριο το αύριο αυτό που εσύ δεν θα δεις ούτε και μες στα όνειρά σου. Μπορεί ν’ αγωνιστείς να τους μοιάσεις όμως μην αξιώσεις να σου μοιάσουν Γιατί η ζωή δεν επιστρέφει… κι ούτε βυθίζεται στο χθες Είσαι το τόξο που θα τινάξει προς τα εμπρός τα παιδιά σου, σαν βέλη!!! Κάνε, τοξότη, η σαΐτα που στα χέρια σου κρατάς να σημαίνει Χαρά!!!
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ αποτελεί την υψίστη Διδασκαλία για την μύηση και την έμπνευση της Ανθρώπινης Ψυχής στην ενάρετη πορεία του επίγειου βίου, με Συνείδηση της Ευθύνης της Ζωής , της Ευτυχίας του Κοινωνικού Συνόλου και της Παγκόσμιας Συμπαντικής Αρμονίας. Κάθε ΜΥΘΟΣ έχει 7 κλείδες Αποσυμβολισμού για την Εναρμόνιση του Ανθρώπινου Ψυχισμού προς τα χαρακτηριστικά περιβάλλοντά του, εκκινώντας από το ατομικό επίπεδο και φθάνοντας στο συμπαντικό και στο ΘΕΊΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΤΗς ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ.
Ο Μύθος των ΑΘΛΩΝ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ διδάσκει την αγωνιστική υπερνίκηση των παθών και εξωτερικών δυσκολιών, με την ανάπτυξη των ΑΡΕΤΩΝ. Ο ΗΡΑΚΛΗΣ είναι το Ηρωικό ΑΡΧΕΤΥΠΟ του Αγωνιζόμενου Ανδρειωμένου Ανθρώπου, που επιλέγει τον ανηφορικό κοπιώδη δρόμο της ΑΡΕΤΗΣ, αναζητώντας τον ΑΛΗΘΗ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ με την κατάργηση των παθών του και την ανάδειξη των ψυχοπνευματικών του ικανοτήτων, αφιερωμένος στην υπηρεσία της Ευεργεσίας του Κοινωνικού Συνόλου και της Όλης Ανθρωπότητας, υπερνικώντας τον φόβο και τον θάνατο, υπερβαίνοντας την υλική ψευδοπραγματικότητα κι ανελισσόμενος στα Πνευματικά Πεδία της Υπερσυνείδησης της ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΠΑΝΤΟΣ, στον Ουράνιον ΟΛΥΜΠΟ της Θείας Αιωνιότητας.. ΘΕΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΕΡΩΝΕΤΑΙ, φωτίζοντας ες αεί τις Ψυχές στον Πνευματικό δρόμο της Αυτοπραγμάτωσής τους, στην ΘΕΩΣΗ !
Το βασικό ερώτημα, που προκύπτει είναι : Ποιοι σχεδιάζουν το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, την διδακτέα ύλη; Οι δάσκαλοι, οι καθηγητές, οι γονείς, οι διανούμενοι, οι στοχαστές, οι επιστήμονες, οι φιλόσοφοι;;;Τίποτε απ’ αυτά δεν ισχύει για τον Σχεδιασμό της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα…Εκείνοι που αποφασίζουν, είναι διορισμένα πολιτικά φερέφωνα τού κόμματος εξουσίας, που αποτελεί μαριονέτα των ξένων αφεντικών…Οι ξένοι επίδοξοι κοσμοκράτορες διατάζουν την αλλοίωση-πτώχευση της Ελληνικής Γλώσσας, την στέρηση των Ελλήνων από τα πνευματικά κορυφαία έργα των αρχαίων προγόνων μας, την απόκρυψη των επιτευγμάτων της σύγχρονης επιστήμης, την άγνοια των άλλων μεγάλων πολιτισμών, την παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας και τον αποκλεισμό της Ελληνικής Οικονομίας κι επιχειρηματικότητας. Το κατεστημένο Εκπαιδευτικό Σύστημα διαστρέφει την ομαλή ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών κι εφήβων, ως στείρα μαζική εργαλειακή περιορισμένη εκπαίδευση, κατευθυνόμενος επαγγελματισμός, με περιθωριοποίηση των νέων, αποκλεισμό τους από την Δημόσια Ζωή, αδυναμία παρακολούθησης σύγχρονων πνευματικών ρευμάτων και δημιουργικής συμμετοχής, έλλειψη πνευματικών στόχων Αρετής, Ευθύνης, Σύμπραξης για το Καλό του Κοινωνικού Συνόλου.
Η υποδούλωση του Ελληνικού Κράτους στα ξένα κέντρα αποφάσεων του ιμπεριαλισμού έχει ελαχιστοποιήσει την γνήσια Ελληνική Πνευματική Παράδοση και μαζοποιεί τον νέον άνθρωπο στην παραγωγή- κατανάλωση, χωρίς Νόημα Ζωής. Το έλλειμμα Πνευματικών Αξιών και η επιβολή Υλιστικών Αξιών εμποδίζουν την σωστή ολόπλευρη Διαπαιδαγώγηση και Μόρφωση του Νέου Ανθρώπου. Το εξουσιαστικό σύστημα έχει στόχο την φτηνή εργασία στα εργατοπάζαρα της Δύσης, όπου οδηγεί η ανεργία των νέων πτυχιούχων (αποτελεί το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα), διότι, στερημένοι οι άνεργοι νέοι από το συνταγματικό τους δικαίωμα για εργασία, αντί να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην Ελληνική Κοινωνία και Πατρίδα, αναγκάσθηκαν να μεταναστεύσουν, κυρίως στην Γερμανία και Αγγλία. Περί το ένα εκατομμύριο νέων Ελλήνων μεταναστών αιμορραγούν την ελληνική πραγματικότητα, εξαιτίας του οικονομικού αποκλεισμού της Ελλάδας από το χρηματιστηριακό ιμπεριαλιστικό κέντρο. Το καλύτερο ελληνικό δυναμικό δουλεύει στο εξωτερικό για τον υπερπλουτισμό των ισχυρών και όχι για την ανόρθωση της Ελληνικής Κοινωνίας. Άλλο σοβαρότατο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει συστηματική λειτουργική σχέση του Σχολείου με την Κοινωνία, με την Φύση και την Ανθρωπότητα, για να ανοιχθούν οι μαθητές-φοιτητές στα δρώμενα της Κοινωνίας, να γνωρίσουν εκ του σύνεγγυς επαγγέλματα, υπηρεσίες, οργανισμούς κοινωφελούς δράσης και να συμμετέχουν ενεργά. Το επιβεβλημένο εκπαιδευτικό κλειστό σύστημα κρατεί τους μαθητές σε μια παθητική θεωρητική αποστήθιση γνώσεων-πληροφοριών, περιορίζοντάς τους μόνον ως ακροατές ή θεατές και δεν αναπτύσσει την προσωπικότητά τους με πρωτοβουλίες έρευνας, δημιουργικής σκέψης, οραματισμούς και συνεργασίες με την ζωντανή , ενεργό Κοινωνία, με την Ιστορία, την Φύση και τα άλλα Παιδιά της Ανθρωπότητας. Ενώ είναι πολύ εντυπωσιακό ότι στην Ιαπωνία οι μαθητές ψάλλουν τον Ελληνικόν Εθνικόν Ύμνον, κρατώντας Ελληνικές σημαίες, σε Πολιτιστικές τους εκδηλώσεις. Επίσης, χαρακτηριστική είναι η Κοινωνική Παιδαγωγία, που μαζεύει τα Παιδιά των Δρόμων στην Βενεζουέλα, με την ευγενική πρωτοβουλία εθελοντών διδασκόντων, και δημιούργησαν την Κλασική Ορχήστρα “Σιμόν Μπολιβάρ”, “Ιλ Συστέμα” από τα ίδια τα παιδιά, εφήβους και νέους, που διαπρέπουν σε όλον τον Πλανήτη.
Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΘΝΟΚΤΟΝΟΣ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
“Οι έμποροι των εθνών, εκκλησιαστικοί και λαϊκοί, έχουν συντονισθεί με τα κατά τόπους φερέφωνά τους, τα καλυπτόμενα κάτω από τον επιστημονικό μανδύα και την κρατική εξουσία, για να ξεθεμελιώσουν τις ιστορικές και θρησκευτικές μνήμες, και, κατά συνέπεια, και τις εθνικές ταυτότητες των Λαών. Προνομιακή θέση σε αυτή την επιχείρηση μετάλλαξης και αλλοίωσης κάθε εθνικού, πνευματικού και θρησκευτικού βιώματος έχουν η Ελλάδα ως ιστορικός και γεωγραφικός όρος και η ορθοδοξία ως αναπόσπαστο και απαρέγκλητο θεμέλιό της…Η προτροπή του πρωτεργάτη της Ελευθερίας των Ελλήνων ότι “πρέπει να φυλάξετε την πίστην σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα “υπέρ πίστεως” κι έπειτα “υπέρ πατρίδος” ” έχει περιπέσει, τα τελευταία χρόνια, στον κάδο της λήθης, στον ίδιο που έχουν ριχθεί και η ιστορική μνήμη και η θρησκευτική και εθνική ταυτότητα, από τους μασκοφόρους της πνευματικής και πολιτικής ηγεσίας, που έχουν αποδυθεί στον αγώνα της φίμωσης της Ελληνορθόδοξης Παιδείας. Τα αντεθνικά και μειοδοτικά άτομα του σχεδόν πρόσφατου παρελθόντος, ξένα προς τον εθνικό κορμό, επανέρχονται σήμερα, με τους διαδόχους τους σε θέσεις ηγετικές και ο σκοπός τους είναι ο ίδιος, όπως και τότε, δηλαδή η μεταφύτευση και καλλιέργεια στην Ελληνική Κοινωνία και Παιδεία κοινωνικών δοξασιών και πολιτικών ιδεολογημάτων, που αποβλέπουν στην μεταβολή και ανατροπή των υφισταμένων στην χώρα Ελληνορθόδοξων Αξιών και Αρχών.” (Μαρία Μαντουβάλου, καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθηνών)
{youtube}ORhui_PBJac{/youtube}
“Ο ρόλος των Γονέων στην Ανάπτυξη της Υγιούς και της Ναρκισσιστικής Αγάπης”
Συζητούν ο δρ. Θεολογίας – Μουσικολογίας – Συγγραφέας Ηλίας Λιαμής και ο Πρωτοπρεσβύτερος Πατήρ Νεκτάριος Κάνιας, Υπεύθυνος Σχολής Γονέων Ιεράς Μητροπόλεως Ρόδου
Δείτε στο youtube το βίντεο με τίτλο “Η κοινωνία του “2+2=5″ . Ταινία μικρού μήκους για την χειραγώγηση της σκέψης”



(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)