Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
Ομιλία του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗ – Πανεπιστημιακού Καθηγητή ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (και πρώην Πρύτανι του Παντείου Πανεπιστημίου), που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του 2ου Διεθνούς Συνεδρίου Επιστημών και Τεχνών με τίτλο
“Η Οδύσσεια της Γνώσης : Μακεδονία – Ιστορία προς Εξαφάνιση !” (27-5-2018)
Xαρακτηριστικά σημεία της ομιλίας : Aσυμβατότητα του Ελληνικού Κράτους και του Ελληνικού Έθνους
“Σήμερα βρισκόμαστε σε μια δεινή εξωτερική κατάσταση, επειδή ακριβώς λεηλατήθηκε η χώρα, επειδή εξακολουθούν να μη θέλουν να αγγίξουν τους πυλώνες της καταστροφής, που είναι το πολιτικό σύστημα, το κράτος, η δημόσια διοίκηση και η δικαιοσύνη και η νομοθεσία, που οικοδομεί τη διαπλοκή και τη διαφθορά…Μια δυναστική κομματοκρατία παραδίδει την χώρα στη Διεθνή των Αγορών, προκαλώντας ηθική κρίση και εξαθλίωση της Ελληνικής Κοινωνίας, με ένα εκατομμύριο Έλληνες ελευθέρας βοσκής νέους μετανάστες στο εξωτερικό …
...Η αδυναμία και η άγνοια της πολιτικής τάξης στο κατεστημένο πολιτικό σύστημα θεωρεί ως εχθρό την Ελληνική Κοινωνία και το Έθνος και προβαίνει σε ασύντακτη παράδοση του Κράτους στις ΜΚΟ συμμορίες..Η ασυμβατότητα του Ελληνικού Κράτους και του Ελληνικού Έθνους επιβάλλεται ήδη από το 1897 με διάρρηξη της Ιστορικής συνέχειας, αφού η Δύση βγάζει το Βυζάντιο ανάμεσα από την Αρχαιότητα και την Νεωτερικότητα ως συνέχεια, καταργώντας το καθεστώς των Πόλεων με Αυτοκυβέρνηση της Κοινωνίας, που ίσχυε ως και τον 19ο αιώνα. Η Δυναστεία των Βαυαρών κατήργησε τις Πόλεις με τα Κοινά, και εγκαθίδρυσαν με στρατό κατοχής Μοναρχία-Απολυταρχία, αρνούμενοι την Ελληνική Ιστορία και την Εθνική συνέχεια….Κι ενώ οι Έλληνες ηγεμόνευαν οικονομικά σε τρεις επικράτειες (Οθωμανική, Ρωσική, Αυστροουγγρική), θεωρήθηκαν ως αμόρφωτος Λαός, που δεν μπορεί να διοικήσει και στο όνομα του εξευρωπαϊσμού ως κρατίδιο προτεκτοράτο αποκλείσθηκαν από την αυτοκυβερνησία τους, ενώ ο Μέγας Δημοκράτης Καποδίστριας, στην προσπάθειά του να επαναφέρει τα Κοινά της Ελληνικής Πολιτείας κατηγορήθηκε από τους Ευρωπαίους (και τον δολοφόνησαν… )…
Ο Ευρωπαϊκός Διαφωτισμός των φεουδαρχών δίδαξε κι επέβαλε την Εκλόγιμη Μοναρχία, που την ονόμασαν Δημοκρατία αφού πήραν τις έννοιες από την Ελληνική Αρχαιότητα, την Δημοκρατία, την Ελευθερία, την Ισότητα, την Δικαιοσύνη, έβγαλαν το περιεχόμενο και τους άφησαν μόνo τον τίτλο…Ο Δυτικός Κόσμος βρίσκεται ακόμη στο βρεφικό στάδιο της ατομικής ελευθερίας και της εκλόγιμης μοναρχίας (…), όπου βάζουμε έναν άνθρωπο να αποφασίζει για τις τύχες όλης της Κοινωνίας…Σε καμία χώρα του Κόσμου δεν υπάρχει Δημοκρατία, αφού δεν κυβερνάει ο Λαός που συγκροτείται σε Δήμο, ούτε είναι Αντιπροσώπευση, διότι δεν αποφασίζομε εμείς…Η νέα διανόηση στην Ελλάδα εκπαιδεύτηκε στην Δύση κι επέστρεψε για να πει πως δήθεν είμαστε Έλληνες με παρένθετο τρόπο και πως τη Δημοκρατία τη γνωρίσαμε από τον Διαφωτισμό, απ’ τη Δύση και πως την Αρχαιότητα τη γνωρίσαμε απ’ τη Δύση…Ο Διαφωτισμός επέβαλε την κοινοτικότητα κεφαλαίου και την κοινοτικότητα εργασίας, με αποτέλεσμα την μεταβολή του Πολίτη σε οικονομικό μετανάστη μέσα στη χώρα του
Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε την απάτη στο σημερινό σύστημα, που λέγεται Δημοκρατία και ότι, όπως δαπάνησαν τον Μείζονα Ελληνισμό, χωρίς αιτία, έτσι οδηγούμαστε στην εξαφάνιση της Ελληνικής Κοινωνίας, σε μια μεταβολή της Χώρας σε χώρο χωρίς ταυτότητα, χωρίς συνοχή και χωρίς προοπτική, αφού έχουν διαρραγεί οι συσχετισμοί δύναμης-ισορροπίας εις βάρος της Κοινωνίας και κυριαρχούν οι αγορές και η κομματοκρατία στην Ελλάδα …Οι δύσμορφες συμπεριφορές των ανθρώπων μιας κοινωνίας οφείλονται στο γεγονός ότι αυτό επιτάσσει το σύστημα, εξαγοράζοντας συνειδήσεις…Σήμερα όποιος μιλάει και υπερασπίζετι το Έθνος και την Ιστορία του θεωρείται από το πολιτικό κατεστημένο ως ακραίος εθνικιστής, λαϊκιστής και ο Λαός θεωρείται όχλος. Δεν υπάρχει πιο φασιστική αντίληψη από το να χαρακτηρίζεις την κοινωνία όχλο…Και, βεβαίως, το 95% του Λαού είναι εναντίον των πολιτικών τους…
Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ βρίσκεται στην Αλλαγή αυτού του πολιτικού συστήματος με πολιτικές κοινού συμφέροντος και στην βούλησή μας να είμαστε συντελεστές της πολιτικής διαδικασίας…Πρέπει να ξαναδούμε το Έθνος ως Έθνος της Κοινωνίας και όχι ως Έθνος του Κράτους…
1) Γνώση και Ανάκτηση της Ιστορίας μας
2) Γνώση των Προβλημάτων
3) σωστό επαναπροσδιορισμό των εννοιών(δημοκρατία, ισότητα, δικαιοσύνη, ελευθερία κλπ…)
4) εντοπισμό των υπαιτίων πολιτικάντηδων (κι όχι της κοινωνίας)
5) η αιτία, που είναι το πολιτικό σύστημα, η δημόσια διοίκηση, η δικαιοσύνη και νομοθεσία που παράγουν την διαφθορά…
6) το Αίτημα Αλλαγής του Πολιτικού συστήματος, Αλλαγής της Πολιτείας, για να γίνει η Κοινωνία σκοπός της Πολιτικής ως ολότητας και για ν’ αλλάξουν τα πράγματα στην ανθρώπινη κατάσταση, για να σταθούμε με όρους αξιοπρέπειας στον Παγκόσμιο Χάρτη. Όλοι μαζί μέσα από Συλλογικές διαδικασίες…….”
ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ως ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗ!!!!!!!
ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΦΩΝΙΑΣ ΣΤΑ “ΚΟΙΝΑ” ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΝ ΕΥΘΥΝΗ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΥΒΕΡΝΙΕΤΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ…Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΑ ΤΕΙΧΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΤΑΥΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ…
ΟΜΩΣ, ΑΥΤΌ ΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑΣ, που ήρθε να επιβληθεί πάνω σε αυτόν τον ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΥΠΟΣΤΑΣΙΑΣΜΕΝΟΝ ΚΟΣΜΟ. Η πρώτη πράξη των ΒΑΥΑΡΩΝ – και μην ξεχνάτε ότι ήρθαν με ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΤΟΧΗΣ εδὠ – και η πρώτη και τελευταία συμβουλή του πατέρα του Όθωνα ήταν “Μην τους δώσεις δημοκρατικά δικαιώματα. Δεν θα τους ελέγχεις μετά” . Αυτοί ΟΙ ΒΑΥΑΡΟΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ, ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΠΡΑΞΗ, ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Με τι υψηλή περιφρόνηση περιγράφουν στο εισαγωγικό μέρος του νόμου “Δεν είναι νοητό αυτό το ευγενές λειτούργημα της πολιτικής διοίκησης να το ασκήσει αυτός ο αγράμματος, ο αδαής και εγωπαθής λαός. Αυτό είναι δική μας απόφαση, δηλαδή της Απολυταρχίας. Το πρώτο που κάνει η “Ιστόρηση δια του κράτους” είναι να σβἠσει αυτό το ΚΟΣΜΟΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, που σε διάρκεια είναι αδιάπτωτο από την αρχαιότητα ως το τέλος της τουρκοκρατίας. Και το σημαντικό είναι ότι αυτό το κράτος οδήγησε τον ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ από την ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ, την δεύτερη φάση, την ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ, πού;;;στον ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, που τον κόντυναν τόσο, όσο είναι το μπόι αυτού του κράτους, δηλαδή του πολιτικού συστήματος, ως πολιτικό προσωπικό και άρχουσα τάξη, μαζί με τους “διανοούμενους”. Η λεγόμενη Ελληνική Κρατική Διανόηση δΕΝ παράγει Γνώση. Μυρικάζει προσαρτηματικά αυτό που λέει η κυρίαρχη Δυτική Άποψη , το κατεστημένο εξουσιαστικό σύστημα. Για τα 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821, επιχειρούν ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Διακινούν αυτά που θέλει η ηγεμονεύουσα Δύση και το σημερινό κοινωνικο-οικονομικό-πολιτικό σύστημα να νομιμοποιήσει. ΔΕΝ έχει καμία σχέση με τον Ελληνισμό ως την Επανάσταση. Η ΔΥΣΗ ήταν μια ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ, που στην δεύτερη φάση έγινε ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ, δηλαδή μια δεύτερη Φεουδαρχία με ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΟΝΑΡΧΗ. Αυτή η δεύτερη Φεουδαρχία κατάφερε στον Ελληνικό Κόσμο να ηγεμονεύσει από το 1204, όταν κατέλαβαν το Βυζάντιο/Κωνσταντινούπολη και λεηλάτησαν και τα μοίρασαν ως φέουδα. Δεν άφησαν βιβλιοθήκες, έργα τέχνης, στη χοάνη της λεηλασίας. Κατά τι αυτοί οι άνθρωποι ήταν ανώτεροι απ’ αυτούς που έφτιαξαν αυτά τα έργα;;; Θεωρούν τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ως φοροσυλλέκτες για την Οθωμανική δυναστεία. Θεωρούν τα Κοινά κατώτερα από την Φεουδαρχία της Δύσης. Στην πραγματικότητα, τα Κοινά αποτελούσαν το ταυτολογικό ισοδύναμο της Αρχαίας Ελληνικής Δημοκρατίας, όπου ο Πολίτης αποφασίζει Ελεύθερος και δεν είναι σαν τον Δουλοπάροικο της Φεουδαρχικής Δύσης, που δεν είχε ούτε Ατομικές Ελευθερίες. Σε όλον τον Ελληνικόν Κόσμον έχουμε άπειρα παραδείγματα, έναν κόσμο, που ζούσε όπως ο Αρχαίος Ελληνισμός της περιόδου των πόλεων-κρατών και με τα ίδια πολιτειακά συστήματα. Μέχρι τον 19ο αιώνα Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ !!! Ο Ντοστογιέφσκι τόνιζε ότι “ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΙ ΟΧΙ ΑΛΛΩΝ”…Ωστόσο, η ΒΑΥΑΡΟΚΡΑΤΙΑ κατέστρεψε τον Ελληνισμό…Το μείζον σημερινό Πρόβλημα είναι ότι αυτή η επίθεση εναντίον του Ελληνισμού γιγαντώνεται στην περίοδο της μεταπολίτευσης, όσο προχωρούμε. Και σήμερα βρισκόμαστε σύσσωμες οι πολιτικές δυνάμεις να έχουν συναγελασθεί με τον φυσικό τους σύμμαχο, που είναι Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ, που απεχθάνονται την μόνη ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, που υπάρχει μέσα σε μια χώρα, που είναι Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Κι έρχονται να μας πουν ότι σκοπεύουν ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΛΑΟ, δηλαδή την Πολιτισμική βάση του όποιου Λαού υπάρχει ακόμα…
Η ΙΣΤΟΡΗΣΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ΄ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Αφού εξαφάνισαν τον Μείζονα Ελληνισμό, γιατί είναι εμπόδιο “ως όχλος” στις πολιτικές τους επιλογές, της ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ , δηλαδή, θέλουν να εξαφανίσουν τα πεπραγμένα αυτού του κράτους…Η ΒΑΥΑΡΟΚΡΑΤΙΑ είναι η ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ που μέσα από αγώνα έγινε ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ και στο τέλος της ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ γίνεται ΕΚΛΟΓΙΜΟΣ ΜΟΝΑΡΧΗΣ .Είπαν “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” την Μοναρχία, αν την εκλέγει κάποιος, το πολιτικό προσωπικό. ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ. Δεν θέλουν την Δημοκρατία, θέλουν την Κοινωνία να είναι ένας αγελαίος ιδιώτης…ΔΕΝ πρέπει να επαίρεσαι και να πανηγυρίζεις πως εκφράζεις την Πρόοδο, επειδή θέλεις να είσαι μονάρχης και να αποφασίζεις για την κοινωνία, που την κάνεις αγέλη και την κάνεις ό,τι θέλεις… ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ !!! Σήμερα έχουμε ΝΕΟΥΣ ΗΓΕΜΟΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ και ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, δεν έχουμε ΝΕΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ, που να ευνοούν τις Κοινωνίε;ς και γι’ αυτό βλέπουμε αυτήν την καταλυτική αδυναμία των Κοινωνιών και την φτώχευση των μεσαίων στρωμάτων. Έχουμε τεράστια συσσώρευση πλούτου. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ αυτούς τους ανθρώπους ;;; Θα δημιουργήσουμε τη λεγόμενη διακυβέρνηση, δηλαδή την συνάντηση των ηγεμόνων για να αποφασίζουν στον κόσμο;;;
Η σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος θα γίνει ΜΟΝΟΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ, ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΒΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, δηλαδή κατ’ ελάχιστον σε ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, άρα ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ. Μόνον τότε…Και τι κάνουν όλοι αυτοί οι “ιδεολόγοι” της κατάργησης κάθε Εθνικής Πολιτισμικής Συνοχής;;; Μας λένε πως όποιος αναφέρεται στην ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ που προβάλλει ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ, θέλουν να την καταργήσουν. Ο Σβορώνος είπε: “Το Αντιστασιακό ιδίωμα του Ελληνικού Λαού είναι το χαρακτηριστικό του γνώρισμα που έχει πολιτισμική βάση, την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ”. Όλα τα άλλα τα κατάργησαν οι Βαυαροί και οι επόμενοι. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ και θέλουν να τον κοντύνουν. Θέλουν να καταργήσουν την Ελληνικότητα…ΔΕΝ υπάρχει Αντιπροσώπευση σε αυτό το σύστημα, διότι ο Μονάρχης είναι ο ίδιος εντολέας και εντολοδόχος…Με τον Καποδίστρια τελειώνει το σύστημα αντιπροσώπευσης. Με την Βαυαροκρατία έχομε ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΜΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ. Είναι σύστημα που το κατέχει ΕΝΑΣ, παίρνει και συμβούλους και συνεργάτες γύρω του. Η εντολή του Πρωθυπουργού εκφράζει μια βούληση και την τελειώνει. Το 99% του Ελληνικού Λαού αν δεν συμφωνεί, αυτός λέει “έτσι μου αρέσει”…Για να υπάρχει ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΣΕ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΤΟΛΕΑ, να τον εκλέγει, να τον ανακαλεί, να τον ελέγχει, να τον προσάγει στην Δικαιοσύνη, αν παραβεί ( -είναι υπεράνω του νόμου) και να του δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές…Σήμερα, εκλέγει Μονάρχη, που δεν δεσμεύεται για τίποτε…του λένε πως αυτός αντιπροσωπεύει το Έθνος και όχι η Κοινωνία.
Το ερώτημα εἴναι : Θα συνεχίσουμε να ζούμε μ ε “το Σύνδρομο της Στοκχόλμης”, να λατρεύουμε τον βιαστή μας, αυτόν που επωφελήθηκε για να καταλάβει την μικρή Ελλάδα, να την κάνει θνησιγενή και προτεκτοράτο και μέσω αυτής να αποδομήσει τον Μείζονα Ελληνισμό και να δοξάζουμε αυτό το κράτος;;; ΣΤΟΧΑΣΘΕΙΤΕ από πού ξεκινήσαμε και πού καταλήξαμε και ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ. Υπαίτιος είναι ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ. Αντί να είναι διαμεσολαβητής το Κόμμα, έχει ιππεύσει και ουσιαστικά κυβερνάει και νέμεται το Δημόσιο Αγαθό και για να είναι ηγεμόνας, ΑΠΟΣΥΛΛΟΓΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ…Εάν θέλουμε να μην πάψουμε να υπάρχουμε, ένας τρόπος υπάρχει : ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ. Αυτό περνάει μέσα από το Πολιτικό Σύστημα. ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΑΣ , όχι με τα Δημοψηφίσματα, αλλά σταθερός και διαρκής ΘΕΣΜΟΣ του Πολιτικού Συστήματος. Να ξέρει ο πολιτικός ότι θα αισθάνεται καθημερινά την ανάσα της Κοινωνίας και την βούλησή της. Με όρους Προόδου, ένας τρόπος υπάρχει : ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, περισσότερη Συμμετοχή στο Πολιτικό και Οικονομικό Γίγνεσθαι της Κοινωνίας, της Πολιτικής Συλλογικότητας…ΟΧΙ περισσότερη αυτονομία και κυριαρχία της πολιτικής εξουσίας και απαξίωση όλων των Συλλογικών αντιδράσεων της Κοινωνίας στα μεγάλα ζητήματα, που παίρνει την πρωτοβουλία για να δράσει. Αυτό είναι το κεντρικό ζήτημα, το διακύβευμα σήμερα, που σε άλλες χώρες της Δύσης θα οδηγήσει σε μια ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, από Εκλόγιμη Μοναρχία θα πάνε σε ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ, στην Θέσμιση της Κοινωνίας. Γι’ αυτούς είναι όρος μετάβασης αλλά για εμάς ΕΙΝΑΙ ΟΡΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ, της ίδιας αυτής της χώρας, για να μην μεταβληθεί από Χώρα σε χώρο, για να μην ακρωτηριασθεί -γιατί εκεί μας πάνε. Η Αντίσταση απέναντι στα πεπραγμένα του κράτους θεωρείται εθνικισμός και υιοθετούν τον ακραίο εθνικισμό των άλλων, των γειτόνων, για να κοντύνουν τα πόδια της Ελληνικής Κοινωνίας, την Πολιτισμική της Βάση, που της δημιουργεί αυτήν την Αξιοπρέπεια και την Αντίδραση του ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ…” ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ, ΠΑΝ/ΚΟΣ ΚΑΘ. ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ