Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Η Συγκριτική Μελέτη των Πολιτευμάτων αποδεικνύει ότι : Η Δημοκρατία, ως το καλύτερο κοινωνικο-πολιτικό σύστημα που εφαρμόσθηκε στην Αρχαία Ελλάδα, καθιστώντας άμεσα υπεύθυνους συλλειτουργούς της Διαχείρισης της Κοινής Ζωής όλους τους ελεύθερους πολίτες, με περιοδική εκλογή τους σε τρία Νομοθετικά Σώματα διάκρισης των εξουσιών και λογοδοσία “παντός του βίου λόγον διδόναι” , με στόχο την ευτυχία και ευημερία όλων ανεξαιρέτως των πολιτών, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που επιβλήθηκε, για περισσότερο από 300 χρόνια ως Κοινοβουλευτική Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία, αρχής γενομένης από την Αγγλία και τις ΗΠΑ, και εξαπατά τους Λαούς αφαιρώντας το Δικαίωμα του Πολίτη στην Λήψη των Αποφάσεων και στην όλη Διαχείριση των Κοινών στις λεγόμενες Πολιτικές Κοινωνίες. Στο Κοινοβουλευτικό Αντιπροσωπευτικό σύστημα ο Πολίτης δεν συμμετέχει ενεργά στην Πολιτική Διαχείριση και περιορίζεται στην Ψηφοφορία, άπαξ κάθε 4 ή 7 έτη, κάποιων υποψηφίων αποφασισμένων από τους ηγέτες Κομματικών Ομάδων, που υπόσχονται αορίστως βελτιώσεις και όταν εκλεγούν, αθετούν τον λόγο τους, αποδεικνύοντας ότι το κίβδηλο πολιτικό τους σύστημα είναι η Μοναρχική Ολιγαρχία .
Ο ορισμός τη ς λέξης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ σημαίνει : ο ΔΗΜΟΣ ΚΡΑΤΕΙ , δηλαδή ο Οργανωμένος Πολιτικά Λαός(Δήμος) αποτελεί το Κράτος (Κρατεί), την Ανώτατη Αρχή Διαχείρισης του Κοινού Βίου . Εδώ ο ΠΟΛΙΤΗΣ είναι ενεργά υπεύθυνος εντεταλμένος της ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ για την επίτευξη της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ στην Κοινωνία των Ανθρώπων, η οποία χαρακτηρίζεται ως ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ακριβώς ονοματίζοντας την μεγάλη συνάθροιση (Πόλος) ανθρώπων με όμοια στην Γη αποστολή : την ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΗ ΕΥΤΥΧΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ . Για τον σκοπό αυτό λειτουργούν 3 Νομοθετικά Όργανα: η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ (ανά 50 από τις 10 Φυλές ,από 30-50 ετών) , η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝ-ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ-ΓΕΡΟΥΣΙΑ (άνω των 60 ετών νουνεχείς) και η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ (άνω των 20 ετών), το ισχυρότερο όργανο ελέγχου και ψήφισης Νόμων και αποφάσεων πολιτικών-στρατιωτικών-οικονομικών-θρησκευτικών. Σύμφωνα με τον ορισμό του Αριστοτέλη, “Πολίτης είναι ο μετέχων κρίσεως και αρχής“, δηλαδή μετέχει στην λήψη αποφάσεων και στην εξουσία υπέρ του συνόλου. Η Αρχαία Ελληνική Δημοκρατία έχει 3 βασικές ΑΡΧΕΣ : την Νομοθετική, την Εκτελεστική και την Διοικητική, εφαρμόζοντας το αρχέτυπον “Τριάς εν τη Μονάδι” και ο Πολίτης μετέχει ενεργά και στις 3 αυτές Αρχές, με κλήρον, όπως επισημαίνει και ο Αριστοτέλης “Δημοκρατικόν το κληρωτόν”. Η Ασφάλεια των πολιτών και της Πολιτείας ήταν έργο ευθύνης όλων των πολιτών-οπλιτών άγρυπνων φρουρών και μαχητών εναντίον οιουδήποτε κινδύνου. Η επίτευξη της οικονομικής επάρκειας και αυτάρκειας και η δίκαιη φορολόγηση ανάλογα με την περιουσία καθενός, καθώς και ο Θεσμός της Χορηγίας, η κρίση, η λογοδοσία και η αυστηρή τιμωρία των παρανόμων της εξουσίας, εξασφάλιζαν ομαλόν κοινωνικό βίο, Παιδεία για όλους, ασφάλεια και ολονέν ανερχόμενη ποιότητα ζωής. Η επιτυχία του όλου συστήματος της άμεσης Δημοκρατίας οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι ο ίδιος ο ΔΗΜΟΣ- ο πολιτικά συνειδητοποιημένος και υπεύθυνος Λαός είναι αυτεξούσιος (χωρίς να δέχεται διαταγές από έναν ή από λίγους εσωτερικούς ή εξωτερικούς αφέντες-τυράννους). Απαγορεύεται με ποινή θανάτου (από το Δικαστήριο της Ηλιαίας) για εσχάτη προδοσία ο φατριασμός, η κομματικοποίηση – τα κόμματα, οι πολιτικές εταιρίες-φατρίες-συμμορίες, διότι διχάζουν, κομματιάζουν και κατακερματίζουν την ενότητα του Δημοκρατικού Λαού και τους κοινούς στόχους προς Ευημερία και Κοινωνική Ειρήνη του ΣΥΝΟΛΟΥ. Όμοια θανατική ποινή υφίστανται οι λαοπλάνοι, για ψευδείς δηλώσεις και εξαπάτηση του Λαού . Από την εκλογή Αρχόντων αποκλείονται οι αστράτευτοι, οι φοροφυγάδες, οι κίναιδοι, oι άθεοι, οι δεισιδαίμονες, οι εγκληματίες, οι νοητικώς καθυστερημένοι…Σημειωτέον ότι οι υποψήφιοι Άρχοντες για αιρετό ή κληρωτό Αξίωμα υποχρεώνονταν “παντός του βίου λόγον διδόναι” , να λογοδοτούν, έβαζαν ενέχυρο την περιουσία τους για την μελλοντική Λογοδοσία τους και δεν είχαν καμία πολιτική ασυλία, ενώ απειλούνταν με δήμευση της περιουσίας τους και με εξορία .
Σε κάθε Δήμο αναγράφονταν στις Κύρβεις οι κρατούντες Νόμοι, τα σημαντικότερα γεγονότα και οι Χορηγοί. Η ίδια η Αθηναϊκή Δημοκρατία εμπεριείχε τις ασφαλιστικές δικλείδες για την ορθή τήρηση των Δικαίων Νόμων της, επανεξετάζοντας τις ήδη εκδικασμένες Δημόσιες υποθέσεις και αποδίδοντας καλύτερη δικαιοσύνη, με πολυπληθέστερο Δικαστήριο εκ 501 ή 1001 ή 1501 δικαστών. Αυτό εφαρμόσθηκε και για την υπόθεση θανατικής καταδίκης του μεγίστου φιλοσόφου Σωκράτη, τρία χρόνια μετά, και καταδικάσθηκαν ως ψευδομάρτυρες οι τρεις κατήγοροι του Σωκράτη με θανατική ποινή, πίνοντας κώνειο.
Αριστοτέλης: “Απάντων αυτός αυτόν πεποίηκεν ο δήμος κύριον, και πάντα διοικείται ψηφίσμασι και δικαστηρίοις, εν οις ο δήμος εστιν ο κρατών. Και τούτο δοκούσι ποιείν ορθώς ευδιαφθορώτεροι γαρ ολίγοι των πολλών εισιν, και κέρδει και χάρισιν”.(“Αθηναίων Πολιτεία”) : Ο ίδιος ο δήμος(λαός) κατέστησε τον εαυτόν του κύριον, και τα πάντα διοικεί με ψηφίσματα και με δικαστήρια, στα οποία ο δήμος είναι η κρατούσα Αρχή. Και νομίζουν ότι σωστά πράττουν, διότι οι λίγοι(εξουσιαστές) διαφθείρονται πιο εύκολα από τους πολλούς, και με κέρδη και με “χάρες”(εκδουλεύσεις).
{youtube}95cBcU7oy_g{/youtube}
Η μεταγενέστερη έκπτωση του Δημοκρατικού Πολιτεύματος ανάγεται σε πολλαπλές φθορές από πολεμικές συγκρούσεις των ελληνικών πόλεων αναμεταξύ τους και με ξένους κατακτητές, ενώ ο πολιτικός υποβιβασμός της Δημοκρατίας επιβλήθηκε από τον Ρωμαϊκό ιμπεριαλισμό με τον όρο Respublica, που σημαίνει “Δημόσια Πράγματα” και αφαιρεί εντελώς τον Δήμο από την λήψη αποφάσεων και ενεργό πολιτική δράση, καθιστώντας τον res-πράγμα έρμαιο των διαθέσεων ενός σκληροπυρηνικού εξουσιαστικού μηχανισμού .
Κορνήλιος Καστοριάδης : ” Ως πολιτική, εννοώ την αυτοστοχαστική και διαυγασμένη συλλογική δραστηριότητα, η οποία αναδύεται από την στιγμή που τίθεται το ερώτημα της de jure (περί δικαίου ) ισχύος των θεσμών. Οι νόμοι μας είναι δίκαιοι ; Το Σύνταγμά μας είναι δίκαιο; Είναι καλό; Καλό όμως από ποιαν άποψη; Δίκαιο σε σχέση με τι; Μέσα από αυτούς τους αρέρμονες προβληματισμούς συγκροτείται το αντικείμενο της αληθινής πολιτικής, η οποία προϋποθέτει συνεπώς την αμφισβήτηση των υπαρχόντων θεσμών – έστω και μόνο για να τους επιβεβαιώσει εν όλω ή εν μέρει . Στο ίδιο καταλήγουμε αν πούμε ότι με την κατ’ αυτόν τον τρόπο εννοούμενη πολιτική, ο άνθρωπος θέτει υπό αμφισβήτηση, και ενδεχομένως αλλοιώνει τον τρόπο του είναι του ως κοινωνικού ανθρώπου.(…) Πολιτική είναι η διαυγής και αναστοχαστική δραστηριότητα η οποία προβληματίζεται πάνω στους θεσμούς της κοινωνίας και η οποία, ενδεχομένως, ορίζει ως στόχο τον μετασχηματισμό τους .”
{youtube}yWMjoaho110{/youtube}
{youtube}QmSdVZYx1sE{/youtube}
Κορνήλιος Καστοριάδης: “Αν εξετάσουμε τις σημασίες της ελευθερίας και της ισότητας στην αυστηρή τους λογική και σε όλο τους το βάθος, θα δούμε πρώτα πρώτα ότι η μια συνεπάγεται την άλλη, αντί να αλληλοαποκλείονται, όπως το επαναλαμβάνει ένας παραπλανητικός λόγος εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Θα δούμε επίσης ότι κάθε άλλο παρά έχουν γίνει πραγματικότητα, ακόμα και στις λεγόμενες “δημοκρατικές” κοινωνίες. Στην πραγματικότητα, οι κοινωνίες αυτές υλοποιούν καθεστώτα φιλελεύθερης ολιγαρχίας . Η καθώς πρέπει “πολιτική φιλοσοφία” της εποχής μας σκεπάζει τα μάτια της μπροστά σ’ αυτή την πραγματικότητα -ενώ παράλληλα, είναι ανίκανη να διεξαγάγει μιαν αληθινή φιλοσοφική συζήτηση για τα θεμέλια αυτού του ολιγαρχικού συστήματος(…) Στη Γαλλία – και η κατάσταση είναι η ίδια σε όλες της χώρες της φιλελεύθερης ολιγαρχίας – “ο κυρίαρχος λαός” αποτελείται από 37 περίπου εκατομμύρια ψηφοφόρους . Πώς ασκεί την κυριαρχία του; Καλείται, κάθε πέντε ή εφτά χρόνια, να ορίσει, ανάμεσα σε 3.700 άτομα το πολύ, εκείνους που θα τον “αντιπροσωπεύσουν” για τα επόμενα πέντε χρόνια – ή τον πρόεδρο που θα τον κυβερνήσει . Η αναλογία είναι 1 προς 10.000 . Ας πολλαπλασιάσουμε αυτόν τον αριθμό επί 10 για να λάβουμε υπόψη μας όλους του κεφαλαιούχους, διευθυντές και τεχνοκράτες του Κράτους, μέλη των κομματικών μηχανισμών, διαχειριστές των μέσων επικοινωνίας,κλπ. θα φτάσουμε, με πολλή γενναιοδωρία , στα 37.000 άτομα σε σύνολο 37 εκατομμυρίων. Η κυρίαρχη ολιγαρχία αποτελείται από το ένα χιλιοστό του πληθυσμού – ποσοστό που θα έκανε τη ρωμαϊκή ολιγαρχία να ωχριά από ζήλια.
Τα καθεστώτα αυτά της φιλελεύθερης ολιγαρχίας αντιπροσωπεύουν τον συμβιβασμό στον οποίον έχουν φτάσει οι κοινωνίες μας ανάμεσα στον καθαυτό καπιταλισμό και τους χειραφετικούς αγώνες που προσπάθησαν να τον αλλάξουν ή να τον κάνουν πιο φιλελεύθερο(…) Γίνεται όμως λόγος περί ισότητας, επίσης περί ¨ανθρωπίνων δικαιωμάτων”. Δικαιωμάτων ποιανού ανθρώπου; Υπάρχουν πεντέμισι περίπου δισεκατομμύρια άνθρωποι πάνω στη Γη. Το καθεστώς της φιλελεύθερης ολιγαρχίας, συν μια-δυο ακόμα ή λιγότερο – δηλαδή σε περίπου 700 εκατομμύρια ανθρώπους. Το ένα όγδοο του ανθρωπίνου πληθυσμού απολαμβάνει αυτά τα ανθρώπινα δικαιώματα και μιαν ορισμένη υλική άνεση(…) Όσο για τα εφτά όγδοα του ανθρώπινου πληθυσμού που απομένουν, είναι έρμαια της εξαθλίωσης (κι εδώ βέβαια πάλι όχι όλοι , υπάρχουν πλούσιοι και προνομιούχοι) και ζουν, σε γενικές γραμμές, σε τυραννικά καθεστώτα…Τι έγιναν λοιπόν τα ανθρώπινα δικαιώματα, η ισότητα, η ελευθερία; Μήπως θα ‘πρεπε να πούμε, όπως το έλεγε ο Μπερκ στους Γάλλους επαναστάτες, πως δεν υπάρχουν δικαιώματα του ανθρώπου αλλά δικαιώματα των Άγγλων, των Γάλλων, των Αμερικανών, των Ελβετών κλπ. Υπάρχει τρόπος να βγούμε απ’ αυτή την κατάσταση ; Αλλαγή είναι δυνατή μόνο, και μόνον, εάν συμβεί μια νέα αφύπνιση, αν αρχίσει μια νέα φάση πυκνής πολιτικής δημιουργικότητας της ανθρωπότητας, πράγμα που προϋποθέτει με τη σειρά του την έξοδο από την απάθεια και την ιδιώτευση που χαρακτηρίζουν τις σύγχρονες εκβιομηχανισμένες κοινωνίες . Αλλιώς, η ιστορική καινοτομία δεν θα εξαφανισθεί ασφαλώς, μια και η ιδέα ενός “τέλους της ιστορίας” είναι από κάθε άποψη βλακώδης, ωστόσο υπάρχει ο κίνδυνος η καινοτομία αυτή, αντί να παραγάγει άτομα πιο ελεύθερα μέσα σε κοινωνίες πιο ελεύθερες, να προκαλέσει την εμφάνιση ενός νέου τύπου ανθρώπου, που προς το παρόν μπορούμε να τον ονομάσουμε μαζάνθρωπο ή ρεφλεξάνθρωπο (άνθρωπο των αντανακλαστικών), έναν τύπο όντος που σύρεται από το λουρί και που οι μηχανισμοί οι οποίοι έχουν γίνει εντελώς ανεξάρτητοι από κάθε κοινωνικό έλεγχο και διοικούνται από ανώνυμους σχηματισμούς, μηχανισμοί που η κυριαρχiα τους έχει ήδη δρομολογηθεί, τον κρατάνε μέσα στην ψευδαίσθηση της ατομικότητας και της ελευθερίας του. Εκείνο που μπορεί να κάνει η πολιτική σκέψη, είναι να θέσει με όρους ξεκάθαρους αυτό το δίλημμα που έχουμε σήμερα μπροστά μας. Να το λύσει δεν μπορεί, φυσικά, από μόνη της. Αυτό μόνο η ανθρώπινη συλλογικότητα το μπορεί, ξυπνώντας από την ύπνωσή της και ξεδιπλώνοντας την δημιουργική της δραστηριότητα.”
ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ως ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗ!!!!!!!
ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΦΩΝΙΑΣ ΣΤΑ “ΚΟΙΝΑ” ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΝ ΕΥΘΥΝΗ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΥΒΕΡΝΙΕΤΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ…Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΑ ΤΕΙΧΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΤΑΥΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ…
ΟΜΩΣ, ΑΥΤΌ ΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑΣ, που ήρθε να επιβληθεί πάνω σε αυτόν τον ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΥΠΟΣΤΑΣΙΑΣΜΕΝΟΝ ΚΟΣΜΟ. Η πρώτη πράξη των ΒΑΥΑΡΩΝ – και μην ξεχνάτε ότι ήρθαν με ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΤΟΧΗΣ εδὠ – και η πρώτη και τελευταία συμβουλή του πατέρα του Όθωνα ήταν “Μην τους δώσεις δημοκρατικά δικαιώματα. Δεν θα τους ελέγχεις μετά” . Αυτοί ΟΙ ΒΑΥΑΡΟΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ, ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΠΡΑΞΗ, ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Με τι υψηλή περιφρόνηση περιγράφουν στο εισαγωγικό μέρος του νόμου “Δεν είναι νοητό αυτό το ευγενές λειτούργημα της πολιτικής διοίκησης να το ασκήσει αυτός ο αγράμματος, ο αδαής και εγωπαθής λαός. Αυτό είναι δική μας απόφαση, δηλαδή της Απολυταρχίας. Το πρώτο που κάνει η “Ιστόρηση δια του κράτους” είναι να σβἠσει αυτό το ΚΟΣΜΟΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, που σε διάρκεια είναι αδιάπτωτο από την αρχαιότητα ως το τέλος της τουρκοκρατίας. Και το σημαντικό είναι ότι αυτό το κράτος οδήγησε τον ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ από την ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ, την δεύτερη φάση, την ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ, πού;;;στον ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, που τον κόντυναν τόσο, όσο είναι το μπόι αυτού του κράτους, δηλαδή του πολιτικού συστήματος, ως πολιτικό προσωπικό και άρχουσα τάξη, μαζί με τους “διανοούμενους”. Η λεγόμενη Ελληνική Κρατική Διανόηση δΕΝ παράγει Γνώση. Μυρικάζει προσαρτηματικά αυτό που λέει η κυρίαρχη Δυτική Άποψη , το κατεστημένο εξουσιαστικό σύστημα. Για τα 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821, επιχειρούν ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Διακινούν αυτά που θέλει η ηγεμονεύουσα Δύση και το σημερινό κοινωνικο-οικονομικό-πολιτικό σύστημα να νομιμοποιήσει. ΔΕΝ έχει καμία σχέση με τον Ελληνισμό ως την Επανάσταση. Η ΔΥΣΗ ήταν μια ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ, που στην δεύτερη φάση έγινε ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ, δηλαδή μια δεύτερη Φεουδαρχία με ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΟΝΑΡΧΗ. Αυτή η δεύτερη Φεουδαρχία κατάφερε στον Ελληνικό Κόσμο να ηγεμονεύσει από το 1204, όταν κατέλαβαν το Βυζάντιο/Κωνσταντινούπολη και λεηλάτησαν και τα μοίρασαν ως φέουδα. Δεν άφησαν βιβλιοθήκες, έργα τέχνης, στη χοάνη της λεηλασίας. Κατά τι αυτοί οι άνθρωποι ήταν ανώτεροι απ’ αυτούς που έφτιαξαν αυτά τα έργα;;; Θεωρούν τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ως φοροσυλλέκτες για την Οθωμανική δυναστεία. Θεωρούν τα Κοινά κατώτερα από την Φεουδαρχία της Δύσης. Στην πραγματικότητα, τα Κοινά αποτελούσαν το ταυτολογικό ισοδύναμο της Αρχαίας Ελληνικής Δημοκρατίας, όπου ο Πολίτης αποφασίζει Ελεύθερος και δεν είναι σαν τον Δουλοπάροικο της Φεουδαρχικής Δύσης, που δεν είχε ούτε Ατομικές Ελευθερίες. Σε όλον τον Ελληνικόν Κόσμον έχουμε άπειρα παραδείγματα, έναν κόσμο, που ζούσε όπως ο Αρχαίος Ελληνισμός της περιόδου των πόλεων-κρατών και με τα ίδια πολιτειακά συστήματα. Μέχρι τον 19ο αιώνα Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ !!! Ο Ντοστογιέφσκι τόνιζε ότι “ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΙ ΟΧΙ ΑΛΛΩΝ”…Ωστόσο, η ΒΑΥΑΡΟΚΡΑΤΙΑ κατέστρεψε τον Ελληνισμό…Το μείζον σημερινό Πρόβλημα είναι ότι αυτή η επίθεση εναντίον του Ελληνισμού γιγαντώνεται στην περίοδο της μεταπολίτευσης, όσο προχωρούμε. Και σήμερα βρισκόμαστε σύσσωμες οι πολιτικές δυνάμεις να έχουν συναγελασθεί με τον φυσικό τους σύμμαχο, που είναι Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ, που απεχθάνονται την μόνη ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, που υπάρχει μέσα σε μια χώρα, που είναι Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Κι έρχονται να μας πουν ότι σκοπεύουν ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΛΑΟ, δηλαδή την Πολιτισμική βάση του όποιου Λαού υπάρχει ακόμα…
Η ΙΣΤΟΡΗΣΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ΄ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Αφού εξαφάνισαν τον Μείζονα Ελληνισμό, γιατί είναι εμπόδιο “ως όχλος” στις πολιτικές τους επιλογές, της ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ , δηλαδή, θέλουν να εξαφανίσουν τα πεπραγμένα αυτού του κράτους…Η ΒΑΥΑΡΟΚΡΑΤΙΑ είναι η ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ που μέσα από αγώνα έγινε ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ και στο τέλος της ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ γίνεται ΕΚΛΟΓΙΜΟΣ ΜΟΝΑΡΧΗΣ .Είπαν “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” την Μοναρχία, αν την εκλέγει κάποιος, το πολιτικό προσωπικό. ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ. Δεν θέλουν την Δημοκρατία, θέλουν την Κοινωνία να είναι ένας αγελαίος ιδιώτης…ΔΕΝ πρέπει να επαίρεσαι και να πανηγυρίζεις πως εκφράζεις την Πρόοδο, επειδή θέλεις να είσαι μονάρχης και να αποφασίζεις για την κοινωνία, που την κάνεις αγέλη και την κάνεις ό,τι θέλεις… ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ !!! Σήμερα έχουμε ΝΕΟΥΣ ΗΓΕΜΟΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ και ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, δεν έχουμε ΝΕΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ, που να ευνοούν τις Κοινωνίε;ς και γι’ αυτό βλέπουμε αυτήν την καταλυτική αδυναμία των Κοινωνιών και την φτώχευση των μεσαίων στρωμάτων. Έχουμε τεράστια συσσώρευση πλούτου. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ αυτούς τους ανθρώπους ;;; Θα δημιουργήσουμε τη λεγόμενη διακυβέρνηση, δηλαδή την συνάντηση των ηγεμόνων για να αποφασίζουν στον κόσμο;;;
Η σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος θα γίνει ΜΟΝΟΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ, ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΒΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, δηλαδή κατ’ ελάχιστον σε ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, άρα ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ. Μόνον τότε…Και τι κάνουν όλοι αυτοί οι “ιδεολόγοι” της κατάργησης κάθε Εθνικής Πολιτισμικής Συνοχής;;; Μας λένε πως όποιος αναφέρεται στην ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ που προβάλλει ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ, θέλουν να την καταργήσουν. Ο Σβορώνος είπε: “Το Αντιστασιακό ιδίωμα του Ελληνικού Λαού είναι το χαρακτηριστικό του γνώρισμα που έχει πολιτισμική βάση, την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ”. Όλα τα άλλα τα κατάργησαν οι Βαυαροί και οι επόμενοι. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ και θέλουν να τον κοντύνουν. Θέλουν να καταργήσουν την Ελληνικότητα…ΔΕΝ υπάρχει Αντιπροσώπευση σε αυτό το σύστημα, διότι ο Μονάρχης είναι ο ίδιος εντολέας και εντολοδόχος…Με τον Καποδίστρια τελειώνει το σύστημα αντιπροσώπευσης. Με την Βαυαροκρατία έχομε ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΜΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ. Είναι σύστημα που το κατέχει ΕΝΑΣ, παίρνει και συμβούλους και συνεργάτες γύρω του. Η εντολή του Πρωθυπουργού εκφράζει μια βούληση και την τελειώνει. Το 99% του Ελληνικού Λαού αν δεν συμφωνεί, αυτός λέει “έτσι μου αρέσει”…Για να υπάρχει ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΣΕ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΤΟΛΕΑ, να τον εκλέγει, να τον ανακαλεί, να τον ελέγχει, να τον προσάγει στην Δικαιοσύνη, αν παραβεί ( -είναι υπεράνω του νόμου) και να του δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές…Σήμερα, εκλέγει Μονάρχη, που δεν δεσμεύεται για τίποτε…του λένε πως αυτός αντιπροσωπεύει το Έθνος και όχι η Κοινωνία.
Το ερώτημα εἴναι : Θα συνεχίσουμε να ζούμε μ ε “το Σύνδρομο της Στοκχόλμης”, να λατρεύουμε τον βιαστή μας, αυτόν που επωφελήθηκε για να καταλάβει την μικρή Ελλάδα, να την κάνει θνησιγενή και προτεκτοράτο και μέσω αυτής να αποδομήσει τον Μείζονα Ελληνισμό και να δοξάζουμε αυτό το κράτος;;; ΣΤΟΧΑΣΘΕΙΤΕ από πού ξεκινήσαμε και πού καταλήξαμε και ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ. Υπαίτιος είναι ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ. Αντί να είναι διαμεσολαβητής το Κόμμα, έχει ιππεύσει και ουσιαστικά κυβερνάει και νέμεται το Δημόσιο Αγαθό και για να είναι ηγεμόνας, ΑΠΟΣΥΛΛΟΓΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ…Εάν θέλουμε να μην πάψουμε να υπάρχουμε, ένας τρόπος υπάρχει : ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ. Αυτό περνάει μέσα από το Πολιτικό Σύστημα. ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΑΣ , όχι με τα Δημοψηφίσματα, αλλά σταθερός και διαρκής ΘΕΣΜΟΣ του Πολιτικού Συστήματος. Να ξέρει ο πολιτικός ότι θα αισθάνεται καθημερινά την ανάσα της Κοινωνίας και την βούλησή της. Με όρους Προόδου, ένας τρόπος υπάρχει : ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, περισσότερη Συμμετοχή στο Πολιτικό και Οικονομικό Γίγνεσθαι της Κοινωνίας, της Πολιτικής Συλλογικότητας…ΟΧΙ περισσότερη αυτονομία και κυριαρχία της πολιτικής εξουσίας και απαξίωση όλων των Συλλογικών αντιδράσεων της Κοινωνίας στα μεγάλα ζητήματα, που παίρνει την πρωτοβουλία για να δράσει. Αυτό είναι το κεντρικό ζήτημα, το διακύβευμα σήμερα, που σε άλλες χώρες της Δύσης θα οδηγήσει σε μια ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, από Εκλόγιμη Μοναρχία θα πάνε σε ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ, στην Θέσμιση της Κοινωνίας. Γι’ αυτούς είναι όρος μετάβασης αλλά για εμάς ΕΙΝΑΙ ΟΡΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ, της ίδιας αυτής της χώρας, για να μην μεταβληθεί από Χώρα σε χώρο, για να μην ακρωτηριασθεί -γιατί εκεί μας πάνε. Η Αντίσταση απέναντι στα πεπραγμένα του κράτους θεωρείται εθνικισμός και υιοθετούν τον ακραίο εθνικισμό των άλλων, των γειτόνων, για να κοντύνουν τα πόδια της Ελληνικής Κοινωνίας, την Πολιτισμική της Βάση, που της δημιουργεί αυτήν την Αξιοπρέπεια και την Αντίδραση του ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ…” ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ, ΠΑΝ/ΚΟΣ ΚΑΘ. ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Εν συνόψει, κρατούμε τα εξής βασικά συμπεράσματα :
ΕΛΛΗΝΑΣ – ΕΛΛΑΔΑ – ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ !!!
Η ομαλή μετάβασή μας σε Γνήσια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΑ, με βάση τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, με υποψηφιότητα – εκλογή δική μας στις ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ, που εισηγείται αυτήν την επιστημονικά τεκμηριωμένη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ, επικοινωνεί δημοσίως με το συμβολικό όνομα του αρχαίου Οδυσσέα στην διάσωση από τον τερατώδη Κύκλωπα “Ο ΚΑΝΕΝΑΣ” και κατ’ ουσίαν προβάλλει την ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κι όχι μεμονωμένα άτομα σε αποκλειστικότητα-κατάχρηση εξουσίας…..
“ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΣ. ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.
Ευχαριστούμε που διαβάζετε αυτό το κείμενο.
Η κίνηση μας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗΓΟΥΣ – ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ – ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥΣ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ – ΣΤΕΛΕΧΗ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ – ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
Αποτελείται από Έλληνες και απευθύνεται σε Έλληνες και σε όλα τα Έθνη που ζουν στον πλανήτη.
Η σκέψη μας έχει ένα κέντρο και μοναδικό που λέγεται ΕΛΛΗΝΑΣ – ΕΛΛΑΔΑ – ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ.
Μόνο για τον Έλληνα στην καταγωγή και στο γένος.
Την πρότασή μας φυσικά, μπορεί να την αντιγράψει οποιοδήποτε άλλο Έθνος, και να την χρησιμοποιήσει όπως αυτό νομίζει προς όφελός του.
Έχουμε αποφασίσει να παραμείνουμε ανώνυμοι μέχρι να κηρυχτούν εθνικές εκλογές στην Ελλάδα.
Η κίνηση μας έχει να κάνει με ιδέα και όχι πρόσωπα.
Η ιδέα μας βασίζεται στις Ελληνικές αξίες και στον δημοκρατικό τρόπο διακυβέρνησης.
Πήραμε στοιχεία διακυβέρνησης, που είναι ενεργά αυτήν τη στιγμή ανά την υφήλιο, και τα προσαρμόσαμε στη δική μας πραγματικότητα (Ελβετία / Σύνταγμα-διακυβέρνηση Σουηδία/παιδεία Ομάν/ξένοι υπήκοοι κλπ).
Μελετήσαμε επίσης, τον θεμέλιο νόμο της Ελλάδος που είναι το Σύνταγμα καθώς και όλους τους νόμους, τους κώδικες και τους κανονισμούς που είναι σύμφωνοι με αυτό.
Με την κίνηση μας θέλουμε να ωφελήσουμε και όχι να βλάψουμε.
Δεν είμαστε κόμμα γιατί το κόμμα δεν ανήκει στην δημοκρατία και στο δημοκρατικό ιδεώδες.
Είμαστε οι φορείς μιας ιδέας.
Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΧΗΓΟ, ΥΠΑΡΧΗΓΟ, ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ Ή ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ.
Να ξέρετε ότι εάν κάποιος εμφανιστεί ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΣ.
Δεν έχουμε γραφεία.
Δεν έχουμε τηλέφωνο.
Δεν έχουμε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΚΑΝΕΝΑΣ , ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΚΤΗΜΑ ΟΛΩΝ.
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕΛΗ, ΟΥΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ.
ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ.
ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΔΩΡΕΕΣ Ή ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ.
Έχουμε αποφασίσει να μην εμφανιστούμε μέχρι την στιγμή που το πολιτικό σύστημα να διακηρύξει εθνικές εκλογές.
ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες, θα ζητηθεί από όλους εμάς/εσάς, που θα ακολουθήσετε αυτήν την ιδέα, να ορίσετε τον κατά περιοχή αντιπρόσωπό σας ή αντιπροσώπους σας, ο οποίος και θα κατέβει/κατέβουν ως υποψήφιος/υποψήφιοι στις εκλογές ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΜΑΣ.
Τότε όσοι είναι υποψήφιοι θα πρέπει να ορκιστούν.
Ο τρόπος λειτουργίας αυτήν τη στιγμή του συστήματος είναι αυτός και δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε! Δεν θέλουμε να υπάρξει αναταραχή ή κάποιου τύπου επανάσταση , θέλουμε να τροποποιήσουμε το σύστημα, μέσα από τον τρόπο που δουλεύει το σύστημα.
Μόνο για να υπάρξει αντιπροσώπευση στο κοινοβούλιο, να αλλάξει ο τρόπος διακυβέρνησης και να μεταβεί ομαλά σε όσα ορίζονται στην διακήρυξή μας.
Όλοι γνωρίζουμε και καταλαβαίνουμε ποιο είναι το καλό.
Όλοι γνωρίζουμε και καταλαβαίνουμε ότι το δικό μας καλό, είναι και καλό για τον κάθε έναν από τους συνάνθρωπούς μας, και ότι είναι καλό για όλους μας είναι και καλό για την κοινωνία και το έθνος μας.
Τη διακήρυξή μας και την ιδέα μας, θα την μεταφράσουμε σε όσες περισσότερες γλώσσες μπορέσουμε, για να γνωστοποιηθεί σε όλα τα έθνη και σε όλο τον πλανήτη.
ΙΔΕΑ – ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
8 ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ και ΕΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΟΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (Θα περιλαμβάνει τα ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ-ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ).
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (Θα περιλαμβάνει τα ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΥΓΕΙΑΣ-ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΟΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (Θα περιλαμβάνει το ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ και την νέα ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ και το σώμα των τελωνειακών-συνοριοφυλάκων)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ –ΘΑΛΑΣΣΩΝ (ΘΑΛΑΣΣΩΝ –ΝΗΣΩΝ –ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ). ΠΑΡΟΧΕΑΣ ΜΕΤΟΧΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΓΗΣ (Θα περιλαμβάνει τα ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ –ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ –ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ –ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ –ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ –ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ –ΓΗΣ – ΑΕΡΑ – ΓΕΩΝ – ΛΙΜΝΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ). ΠΑΡΟΧΕΑΣ ΜΕΤΟΧΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ (ΣΤΡΑΤΟΣ – ΝΑΥΤΙΚΟ –ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ –ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ –ΛΙΜΕΝΙΚΟ –ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗ –ΣΥΝΟΡΙΟΦΥΛΑΚΗ (συνοριοφύλακες-τελωνειακοί).
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ –ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ –ΥΠΟΔΟΜΩΝ –ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ).
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ –ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΤΕΛΟΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ.
ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΩΝ.
Αυτή τη στιγμή έχουμε 325 Καλλικρατικούς δήμους (Ο.Τ.Α.) οι οποίοι και θα παραμείνουν ως έχουν .
Κατάργηση των διαμερισμάτων με την ονομασία «δημοτικές ενότητες» ή «κοινότητες» .
Οι περιφέρειες θα χωριστούν σε : ΘΡΑΚΗ –ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ—ΗΠΕΙΡΟΣ –ΘΕΣΣΑΛΙΑ –ΕΥΒΟΙΑ –ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ –ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ –ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ –ΙΟΝΙΟ –ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ –ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ –ΚΡΗΤΗ.
ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟΙ.
ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΡΟΛΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ/ΥΠΟΥΡΓΩΝ
Κάθε δύο χρόνια ( αλλά και νωρίτερα εάν χρειασθεί) τοπικές εκλογές ΜΟΝΟ σε επίπεδο δήμου.
Οι εκλογές θα αναδεικνύουν δύο σώματα το νομοθετικό και το διοικητικό.
Νομοθετικό σώμα
Το νομοθετικό θα αποτελείται από 10 άτομα εκ των οποίων τα 2 άτομα θα έχουν τον ρόλο του βουλευτή για να μεταφέρουν την βούληση των δημοτών (η οποία προήλθε δια μέσω τον δημοψηφισμάτων) στην κεντρική κυβέρνηση για να υλοποιηθούν ή στην βουλή για να γίνουν νόμος.(σε κάθε συνεδρίαση θα πρέπει να παρευρίσκεται ο ένας εκ των δύο).
ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
Αλλά θα έχουν το δικαίωμα της έφεσης σε απόφαση άλλου δήμου που θα είναι αντίθετη με τα συμφέροντα του δικού τους δήμου.
Το νομοθετικό σώμα θα είναι άμισθο. Αλλά θα καλύπτονται τα έξοδα μετακίνησης του από και προς την περιφέρεια του από το υπουργείο Συγκοινωνιών.
Διοικητικό σώμα
Το διοικητικό σώμα θα αποτελείται από 20 άτομα τα οποία θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Οι 8 από αυτούς θα είναι στη διάθεση της κεντρικής κυβέρνησης και οι υπόλοιποι 12 θα παραμένουν στον δήμο.
Από τους 12 που παραμένουν στον δήμο θα ψηφίζονται, διαμέσου δημοψηφίσματος, σε επίπεδο περιφέρειας που ανήκει ο δήμος τους ο περιφερειάρχης και ο αντιπεριφερειάρχης.
Από τους 8 που θα είναι στη διάθεση της κυβέρνησης διαμέσου εθνικού πλέον δημοψηφίσματος θα ορίζονται οι 8+1 που θα είναι οι υπουργοί και 8 που θα είναι υφυπουργοί.
Οι υπουργοί θα εναλλάσσονται στην πρωθυπουργία ανά και για 3 μήνες έκαστος.
Κανείς δεν θα έχει το δικαίωμα δεύτερης θητείας ως πρωθυπουργός μέσα στη διετία.
Από τους 12 που θα παραμείνουν στον δήμο θα εναλλάσσονται στην θέση του δημάρχου ανά και για δύο μήνες έκαστος.
Κανείς δεν θα έχει το δικαίωμα δεύτερης θητείας ως δήμαρχος μέσα στη διετία.
Το ανώτατο που θα μπορεί κάποιος να ανήκει στο διοικητικό σώμα είναι 4 χρόνια χωρίς να έχει δικαίωμα ξανά.
Θα επιτρέπεται όμως η παραμονή του ως απλός εργαζόμενος (χωρίς δικαίωμα κατάληψης διοικητικής θέσης) στην κυβέρνηση μετά το πέρας της θητείας του(Διότι ίσως ήταν εξαιρετικός).
Το διοικητικό σώμα θα είναι έμμισθο
ΑΝΑΚΛΗΤΟΙ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ.
ΕΑΝ Η ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Ή ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΘΑ ΔΗΜΕΥΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΥΤΟΥ (Λεπτομέρειες θα βρείτε στην διακήρυξη)
ΕΓΕΡΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ – ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ
Μπορεί να εγερθεί θέμα και να μπει σε δημόσια διαβούλευση και σε δημοψήφισμα ως εξής:
Χωριό πληθυσμού έως 500 κατοίκων , από κατ’ ελάχιστο 15 κατοίκους.
Χωριό πληθυσμού από 500 κατοίκων έως 1000, από κατ’ ελάχιστο 30 κατοίκους.
Χωριό πληθυσμού 1000 κατοίκων και άνω, από κατ’ ελάχιστο 50 κατοίκους.
Δήμος από κατ’ ελάχιστο 150 κατοίκων.
Περιφέρεια από κατ’ ελάχιστο 500 κατοίκων.
Σε κάθε θέμα ο δήμος ή η περιφέρεια είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσει για την εξεύρεση λύσης άτομα από το διοικητικό σώμα τα οποία θα μελετήσουν το θέμα και θα προτείνουν τουλάχιστον δύο λύσεις, οι οποίες και θα παρουσιάζονται – κοινοποιούνται σε όλους τους δημότες διαμέσου των μέσων μαζικής επικοινωνίας, για να αποφασίσει ο κάτοικος ποια είναι η καλύτερη διαμέσου δημοψηφίσματος.
Σε οποιοδήποτε θέμα επικράτειας ο τρόπος θα είναι ο ίδιος .
Τρόπος δημοψηφίσματος – Υπουργείο Εσωτερικών
Κώδικας δήμων κοινοτήτων 3463 άρθρο 216.
Ο κάθε Έλληνας θα μπορεί με όποιον πρόσφορο τρόπο αυτός νομίζει, να ψηφίζει από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.
Χρησιμοποιώντας μόνο τον αριθμό της κοινωνικής του ασφάλισης (που είναι μοναδικός για τον κάθε ένα).
Με τρείς τρόπους :
Στην ιστοσελίδα του υπουργείου εσωτερικών.
Δια μέσω τηλεφώνου σε τηλεφωνική υπηρεσία (αυτοματοποιημένη) του υπουργείου που θα υπάρχει για αυτό το σκοπό.
Σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ : 2 ΧΡΟΝΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΝΟΜΙΣΜΑ
Δυο παράλληλα νομίσματα εθνικό και διεθνές.
Εντός του κράτους θα γίνονται συναλλαγές μόνο σε εθνικό νόμισμα.
Το εθνικό νόμισμα θα είναι παράλληλο με το ευρώ.
Οι συναλλαγές με το εξωτερικό θα γίνονται σε ευρώ.
Οι συναλλαγές αλλοδαπών (τουριστών – επισκεπτών – επιχειρηματιών) θα μπορούν να γίνονται και με τα δύο.
ΤΟΚΟΙ – ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ
Παύση και απαγόρευση του τοκισμού των χρημάτων και του πλούτου.
Καταθέσεις αφορολόγητες και ελεύθερες.
Ένας και μοναδικός λογαριασμός για κάθε πολίτη.
Οι εταιρίες/επιχειρήσεις αποκλειστικά έναν λογαριασμό, ο αριθμός θα είναι ίδιος με τον αριθμό μητρώου της επιχείρησης.
ΑΛΛΑΓΕΣ
Άμεσος μηδενισμός χρεών προς το κράτος, όλων των Ελλήνων.
Κατάργηση του αριθμού φορολογικού μητρώου.
Άμεση ανάκληση όλων των αδειών τραπεζικών ιδρυμάτων (συμπεριλαμβανομένης της τραπέζης της Ελλάδος).
Μεταβίβαση της κινητής και ακίνητης τους περιουσίας στο κράτος.
Άμεση επαναλειτουργία-ίδρυση μιας και μόνης τράπεζας υπό την ονομασία Ελληνική Εθνική τράπεζα .
Κάθε Έλληνας μέσω του μοναδικού του αριθμού κοινωνικής ασφάλισης ΑΜΚΑ θα αποκτήσει νέο λογαριασμό και όλα του τα χρήματα θα μεταφερθούν σε αυτόν.
Αυτή η τράπεζα θα έχει έναν και μοναδικό μέτοχο το Ελληνικό κράτος.
Σε αυτή την τράπεζα και στον έναν και μοναδικό λογαριασμό του κάθε Έλληνα θα κατατίθενται τα χρήματα από τις κρατικές μετοχές του.
Άμεσος μηδενισμός όλων των χρεών προς τις τράπεζες των Ελλήνων στην καταγωγή και στο γένος.
Άμεση αποκατάσταση, επιστροφή, καταβολή ή αποζημίωση για οτιδήποτε κατασχέθηκε τα τελευταία 18 έτη από τράπεζες εις βάρος Ελλήνων στην καταγωγή και στο γένος.
Το σύστημα απόδοσης φόρων θα γίνεται επίσης σε αυτήν την τράπεζα και στον λογαριασμό του υπουργείου οικονομικών.
Άμεση κατάργηση όλων των εφοριών.
Θα παραμείνουν μόνον οι εφορίες που είναι και τελωνεία στα οποία οι εφοριακοί θα είναι τελωνειακοί -συνοριοφύλακες.( αυτοί θα ανήκουν σε δύο υπουργεία πλέον, στο οικονομικών και στο εθνικής άμυνας).
Άμεση καταγραφή στον κρατικό προϋπολογισμό και απαίτηση από τα κράτη οφειλέτες, του Ελληνικού χρυσού και πλούτου, καθώς και επαναπατρισμός τους , καθώς επίσης και των δανείων και πολεμικών αποζημιώσεων.
ΦΟΡΟΙ – ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
Παύουν όλοι οι άμεσοι ή έμμεσοι φόροι.
Αφορολόγητη όλη η κινητή και ακίνητη περιουσία/ιδιοκτησία.
Μόνο ένας φόρος αρχικής συναλλαγής (στον εισαγωγέα – κατασκευαστή – παρασκευαστή) 15% για καύσιμα, ποτά, τσιγάρα, καλλυντικά.
Ο φόρος αυτός θα αποδίδεται την ίδια στιγμή δια μέσου της Ελληνικής εθνικής τράπεζας .
Αφορολόγητη η εργασία.
Αφορολόγητη η κατοικία, η κτήση και η κατοχή κινητών και ακινήτων.
Όλα τα ελληνικά προϊόντα,(εξαιρουμένων των ποτών, τσιγάρων, καυσίμων και καλλυντικών) δεν θα έχουν φόρο σε κανένα στάδιο παρασκευής ή κατασκευής τους.
Εισαγόμενα υλικά και πρώτες ύλες για κατασκευή προϊόντων προς εξαγωγή θα παραμένουν αφορολόγητα για 6 μήνες διάστημα ικανό για τη μετατροπή, μετασκευή, κατασκευή τους προς εξαγωγή. Ειδάλλως θα χρεώνεται ο εισαγωγέας και τα χρήματα θα εκταμιεύονται απευθείας από τον λογαριασμό του χωρίς αυτός να έχει δικαίωμα ένστασης.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Σύνταγμα ‘Άρθρο 21 – (Προστασία οικογένειας, γάμου, μητρότητας και παιδικής ηλικίας, δικαιώματα ατόμων με αναπηρίες)
Κάθε Έλληνας στην καταγωγή και στο γένος, μόνιμος κάτοικος Ελλάδος κατά την πρώτη μέρα της ζωής του θα λαμβάνει δύο μετοχές, οι οποίες θα είναι ονομαστικές και αμεταβίβαστες και θα παραμένουν στην ιδιοκτησία του μέχρι το τέλος της ζωής του.
Μία μετοχή από το υπουργείο ναυτιλίας και μία από το υπουργείο χερσαίας γης.
Από μίας ημέρας έως 18 ετών την διαχείριση των μετοχής θα την έχουν οι γονείς.
Με την ενηλικίωση του πολίτη θα δημιουργείται λογαριασμός στην τράπεζα και θα αποδίδονται άμεσα στον ίδιο.
Ανά τρίμηνο θα πιστώνονται στον λογαριασμό του (στη μοναδική τράπεζα που θα λειτουργεί) τα μερίσματα του από τις μετοχές του, και θα λαμβάνει ισομερές προς όλους ποσό/ποσοστό που θα προέρχεται από τα κέρδη του κράτους και θα είναι το 50% αυτών.
Το υπόλοιπο 50% θα παραμένει στο κράτος για ανάπτυξη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Δημιουργία σώματος δικαστών-εισαγγελέων εντός του αστυνομικού τμήματος.
Οποιαδήποτε αντιδικία θα ελέγχεται εκείνη τη στιγμή.
Οποιαδήποτε μήνυση επίσης.
Σε περίπτωση ΑΝΑΙΤΙΑΣ αντιδικίας ή μήνυσης, ο μηνυτής θα φυλακίζεται με την διαδικασία του αυτοφώρου για 10 ημέρες .
Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ξεπερνά το όριο εκδίκασης/τελεσιδικίας των δυο μηνών, η οποιαδήποτε δίκη.
Πλήρης ανεξαρτητοποίηση του δικαστικού σώματος, παύση όλων των πολιτικών προϊστάμενων του δικαστικού σώματος, καθώς και παύση του διορισμού ανωτάτων δικαστικών από την πολιτική ηγεσία.
Οι ανώτατοι δικαστές θα ορίζονται από τους δικαστές, αλλά ο διορισμός τους για την θέση που θα έχουν προταθεί θα πρέπει να υπερψηφίζεται, δια μέσου δημοψηφίσματος, στο οποίο θα πρέπει να έχουν λάβει μέρος κατά 90% οι ψηφοφόροι.
Ψηφοφόροι για αυτό το θέμα θα είναι αυστηρά και μόνο όσοι έχουν σχέση με αυτό. (εισαγγελείς – δικαστές –δικηγόροι-κλητήρες-εργαζόμενοι στον δικαστικό κλάδο).
Ποινές και φυλακίσεις θα εκτελούνται στο ακέραιο όταν θα πρόκειται για εγκλήματα κατά ζωής, κατά ανθρώπου, κατά του κράτους (χωρίς άδειες εξόδου, χωρίς μείωση ποινής, χωρίς χάρη, χωρίς να υπάρχει μείωση ποινής λόγω πρότερου έντιμου βίου).
Φυλακισμένοι του απλού ποινικού δικαίου θα εντάσσονται υποχρεωτικά σε εκπαίδευση- παιδεία και μετά το πέρας αυτής θα μπορούν να αποφυλακίζονται.
Όλοι οι αλλοδαποί παρανομούντες ή εγκληματούντες θα πηγαίνουν σε ειδικές φυλακές καταναγκαστικής εργασίας και μετά το πέρας της ποινής τους θα προωθούνται στη χώρα καταγωγής τους.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Άμεση διενέργεια αξιολόγησης προσωπικού δημοσίου τομέα.
Σε περίπτωση ελλιπούς κατάρτισης, ο υπάλληλος υποχρεούται σε δωρεάν επανεκπαίδευση ή με την σύμφωνη γνώμη του, αλλαγή θέσης σε άλλη εργασία ανάλογη των δυνατοτήτων του.
Εάν κριθεί ακατάλληλος για οποιαδήποτε εργασία θα αποζημιώνεται και θα φεύγει από την εργασία του.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ – ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ
Άμεση παύση βουλευτικής ή της οποιασδήποτε άλλης ασυλίας για όλους.
Έλεγχος προηγούμενων πολιτικών ηγεσιών και διακυβερνήσεων σε βάθος 120ετιας.
Έλεγχος υποθέσεων διαφθοράς σε βάθος 60ετίας.
Έλεγχος κρατικών λειτουργών ( διευθυντών-υποδιευθυντών-προϊσταμένων υπηρεσιών ) σε βάθος 60ετίας.
Έλεγχος αιρετών (δημάρχων – αντιδημάρχων – νομαρχών-περιφερειαρχών) σε βάθος 60ετίας.
Σε ένδειξη ενοχής θα κατάσχεται άμεσα η κινητή και ακίνητη περιουσία αυτού/ης και της άμεσης οικογένειας του (Σύζυγος – παιδιά) σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Άμεση παύση από την εργασία του χωρίς δικαίωμα αποζημίωσης.
Τα έξοδα διαβίωσης θα καλύπτονται πλέον από το κράτος μέχρι να τελεσιδικίσει η υπόθεση του/της κατηγορούμενου/ης.
Οι δικηγόροι και τα έξοδα της δίκης θα καλύπτονται εξ ολοκλήρου από το κράτος.
Δικηγόρος θα ορίζεται κατόπιν τυχαίας κλήρωσης (Από την λίστα δικηγόρων που θα έχουν οριστεί από το δικαστικό σώμα ) και σε καμία περίπτωση δεν θα ορίζεται από τον κατηγορούμενο.
Η αμοιβή του δικηγόρου θα είναι η μέγιστη που θα έχει ορίσει το κράτος.
Εάν αποδειχθεί η αθωότητα του κατηγορουμένου θα αποδίδονται και θα επιστρέφονται όλα τα κατασχεθέντα στο ακέραιο.
Εάν αποδειχθεί η ενοχή του θα δημεύεται πλέον εξ ολοκλήρου η περιουσία του (κινητή και ακίνητη) θα αποβάλλεται από κάθε πολιτικό του δικαίωμα αυτός/η και η άμεση οικογένεια του/της, και δεν θα μπορούν να καταλάβουν καμία θέση δημόσια εφ’ όρου ζωής.
Επίσης θα παύουν να λαμβάνουν το μέρισμα από τις κρατικές μετοχές και θα πρέπει να διαβιούν από την εργασία τους η οποία φυσικά και θα είναι αφορολόγητη όπως σε όλους του υπόλοιπους Έλληνες.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΑΝΕΙΩΝ – ΔΑΝΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ – ΑΓΟΡΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ – ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ – ΤΡΑΠΕΖΩΝ – ΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ.
Θα ισχύουν τα ίδια με το προηγούμενο άρθρο.
ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ
Οποιοσδήποτε αλλοδαπός θα είναι ευπρόσδεκτος στην χώρα εάν και εφόσον:
Ομιλεί την Ελληνική γλώσσα σε ικανοποιητικό βαθμό.( θα εξετάζεται και εάν δεν την κατέχει προφορικώς και γραπτώς θα υποχρεώνεται να τη μάθει πληρώνοντας τα έξοδα εκμάθησης).
Καταθέσει χρηματική εγγύηση υπέρ του ελληνικού κράτους της τάξης των 250.000 ευρώ (τιμή 2018).
Δεν διώκεται ποινικά στη χώρα του.
Εισάγει το κεφάλαιο για την ίδρυση επιχείρησης.
Υποχρεούται όπως συνεταιριστεί μόνο με ΕΝΑΝ Έλληνα στην καταγωγή και στο γένος ( Έλληνας 51% – Αλλοδαπός 49%) και αποδίδει κάθε μήνα το ποσοστό στον Έλληνα ο οποίος δεν είναι υποχρεωμένος να εργάζεται στην επιχείρηση.
Υποχρεώσεις και δικαιώματα αλλοδαπών:
Δεν έχει κανένα πολιτικό δικαίωμα στην Ελλάδα.
Δεν έχει δικαίωμα ιδιοκτησίας.
Αφορολόγητη η εργασία του.
Ελεύθερη η διακίνηση των χρημάτων του σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Όσοι είναι διαμένοντες στην Ελλάδα πριν από το 2000 δεν χρειάζεται να καταθέσουν την εγγύηση των 250.000 αλλά είναι υποχρεωμένοι να συνεταιριστούν με Έλληνα.
Οι παντρεμένοι με Έλληνα/Ελληνίδα, θα πρέπει να μεταβιβάσουν στον/η σύζυγο ή στα παιδιά τους το σύνολο της ακινήτου περιουσίας τους.
Αμιγώς οικογένειες αλλοδαπών που διαθέτουν περιουσία στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται να μεταβιβάσουν, πωλήσουν ή να κληροδοτήσουν σε άλλον εκτός από Έλληνα στην καταγωγή και το γένος, οποιοδήποτε σύνολο ή μέρος της περιουσίας τους.
ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
Ελεύθερη η διαμονή τους στην Ελλάδα έως και 5 έτη.
Επιτρέπεται η εργασία τους μόνο σε πανεπιστημιακά ή άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Εάν θελήσουν να παραμείνουν στην Ελλάδα πλέον των 5 χρόνων θα πρέπει να έχουν επιδείξει έργο μέσα από την ειδικότητα τους, το οποίο θα έχει βοηθήσει τον Ελληνισμό και την Ελλάδα γενικότερα.
ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ-ΕΡΓΑΤΕΣ
Μόνο κατόπιν διακρατικής συμφωνίας.
Διαμονή το ανώτερο 2 έτη.
Για τη διαμονή-διατροφή-ασφάλιση-υγειονομική περίθαλψη υπόχρεος είναι ο εργοδότης τους.
Πληρωμή του μισθού τους στη χώρα τους.
Διαμονή και διαβίωση μόνο σε χώρους που θα διατίθενται από τον εργοδότη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ
Οι μορφές επιχειρήσεων που θα έχουν δικαίωμα κατοχής, χρήσης και κτήσης γης και κτιρίων είναι μόνο οι :
Ατομική επιχείρηση-ομόρρυθμος εταιρεία-ετερόρρυθμος εταιρεία, μόνον και εφόσον ανήκουν σε Έλληνες στην καταγωγή και στο γένος οι οποίοι είναι αποκλειστικά και μόνο μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδος.
Σε περίπτωση αλλοδαπού θα μπορεί να ισχύει μόνο η ενοικίαση.
Εταιρείες περιορισμένης ευθύνης και ανώνυμες εταιρείες θα έχουν δικαίωμα μόνον κατοχής του κτηρίου και όχι του οικοπέδου, και μόνον εάν το 51% ανήκει σε Έλληνες στην καταγωγή και στο γένος.
Εταιρείες αμιγώς αλλοδαπές δεν θα έχουν δικαίωμα ιδιοκτησίας παρά μόνο ενοικίασης.
Εταιρείες αμιγώς αλλοδαπές που θα ενεργοποιηθούν ή ήδη ενεργοποιούνται στην Ελλάδα θα πρέπει το 100% των εργαζόμενων τους να είναι Έλληνες στην καταγωγή και το γένος από την Ελλάδα ή και το εξωτερικό (Έλληνες που είχαν μετοικήσει σε άλλη χώρα για τον οποιοδήποτε λόγο και οποιασδήποτε ηλικίας).
Οι Έλληνες θα απαγορεύεται να ασχοληθούν με χειρωνακτικές εργασίες εκτός και μόνο εάν συμφωνούν με τη φύση της εργασίας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΥΓΕΙΑΣ-ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ-ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Υγεία δωρεάν για όλους τους Έλληνες.
Παιδεία δωρεάν για όλους τους Έλληνες .(Σύνταγμα άρθρο 16)
Αλλαγή συστήματος εκμάθησης και από εκπαίδευσης μετατροπή σε παιδείας, επικεντρωμένο στις δυνατότητες και δεξιότητες, χωρίς περιοριστικούς όρους, και δια βίου μάθησης.
Κατάργηση ασφαλιστικών ταμείων, άμεση μεταφορά κινητής και ακίνητης περιουσίας τους στο κράτος.
Απόδοση-επιστροφή όλων των παρακρατήσεων-εισφορών από όλα τα έτη εργασίας άμεσα στον λογαριασμό του δικαιούχου.
Άμεση καταγραφή όλων των ελληνικών αρχαιοτήτων σε όλο τον κόσμο, όπου και εάν φυλάσσονται ή εκτίθενται.
Παύση των αδειών κατοχής ή συλλογής αρχαιοτήτων και απόδοσης τους στο κράτος.
Παρακολούθηση δημοπρασιών του εξωτερικού που πωλούν Ελληνικές αρχαιότητες και έναρξη παγκόσμιων ένδικων μέσων για παύση της δημοπρασίας και επιστροφής του/των αντικειμένου/νων στην Ελλάδα.
Απαίτηση από τις χώρες που διαθέτουν και εκθέτουν στα μουσεία τους αρχαία Ελληνικά αντικείμενα να φτιάξουν αντίγραφα και να επιστρέψουν τα πρωτότυπα.
Άμεσος διορισμός εκπαιδευτικών (που βρίσκονται στην επετηρίδα) στον τόπο καταγωγής τους.
Άμεσος διορισμός γιατρών και νοσηλευτών (που βρίσκονται στην επετηρίδα) στον τόπο καταγωγής τους.
Απόδοση κινητής και ακίνητης περιουσίας σε αυτό το υπουργείο όπως θα εξηγηθεί στο ακριβώς επόμενο θέμα.
ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ-ΑΙΡΕΣΕΙΣ – ΟΜΑΔΕΣ – ΣΤΟΕΣ – ΣΥΛΛΟΓΟΙ που λειτουργούν με βαθμούς ιεραρχίας
Βάσει της ελευθερίας του ανθρώπου ο κάθε ένας είναι και θα είναι ελεύθερος και χωρίς περιορισμούς να ακολουθήσει ό,τι πιστεύει και όπου νομίζει ότι θέλει να ανήκει.(Σύνταγμα άρθρο 13)
Η κινητή και ακίνητη περιουσία όλων αυτών θα περιέλθει στην κατοχή του κράτους.
Κατά 60% θα αποδοθεί στο υπουργείο πολιτισμού.
Κατά 20% θα αποδοθεί στο υπουργείο εθνικής άμυνας.
Και κατά 20% θα αποδοθεί στο υπουργείο οικονομικών.
Το κράτος δεν θα έχει το δικαίωμα αλλαγής χρήσης των ναών ή αιθουσών ή χώρων λατρείας , και θα πρέπει απρόσκοπτα και χωρίς κολλήματα να δίδεται το δικαίωμα της χρήσης επ’ άπειρον.
Αυτό δύναται να αλλάξει μόνο και εφόσον παύσει η λειτουργία του χώρου και αποδεχτεί ο χρήστης ότι δεν το χρειάζεται πλέον.
Οποιαδήποτε δωρεά γης ή κτηρίου από τρίτους προς αυτές θα δίδεται στο κράτος με τον όρο ότι θα είναι προς χρήση (και όχι κτήση) αυτών, και θα αποδίδεται άμεσα.
Άμεση παύση χρηματοδοτήσεων, επιδοτήσεων και πληρωμή εργαζομένων σε όλα αυτά.
Η οποιαδήποτε ενέργεια, συνεύρεση, λειτουργία ή λατρεία θα γίνεται μόνο σε αυτούς τους χώρους και θα απαγορεύεται στον οποιοδήποτε άλλο ή άλλους δημόσιους χώρους δημόσιους χώρους, εκτός και μόνον εάν έχει ενοικιασθεί η παραχωρηθεί για αυτόν τον σκοπό και μόνο κατόπιν της σύμφωνης γνώμης του υπουργείου πολιτισμού.
Σε κάθε περίπτωση δεν θα πρέπει να υπάρχει όχληση προς τον περιβάλλοντα χώρο ή τους περιοίκους.
Υποχρεωτικά όλες αυτές, θα λάβουν αριθμό φορολογικού μητρώου και θα πρέπει να αποδίδουν το 50% των μεικτών εσόδων τους στο κράτος.
ΕΞΑΙΡΕΣΗ
Από τα παραπάνω εξαιρείται το Άγιον Όρος, το οποίο αποτελεί μεν ελληνικό έδαφος, αλλά αυτοδιοικείται (και θα παραμείνει αυτοδιοίκητο) με τους δικούς του θεσμούς.
Θα πρέπει όμως να παραχωρήσει την κινητή και ακίνητη περιουσία του εκτός των ορίων του, που είναι σαφέστατα καθορισμένα εδώ και αιώνες.
Η ακίνητη περιουσία των μονών εντός των ορίων του Αγίου Όρους, θα παραμείνει ως έχει.
Η κινητή περιουσία εντός των ορίων του Αγίου Όρους όμως θα πρέπει να αποδοθεί στο κράτος, κατά ποσοστό 50%.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΓΗΣ
Άμεση καταγραφή γαιών, κτηρίων και κτήσεων του κράτους.
Άμεση καταγραφή γαιών, κτηρίων και κτήσεων που ανήκουν σε εκκλησίες, δόγματα, αιρέσεις καθώς και σε ιδρύματα αυτών.
Άμεση δημιουργία κτηματολογίου.
ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ανάληψη μελέτης από συνταγματολόγους, επιστήμονες διαφόρων επιστημών, καθώς και διακεκριμένων στον τομέα τους Ελλήνων.
Άμεση έναρξη διαβούλευσης του έθνους των Ελλήνων.
Μοναδική αλλαγή του κάθε άρθρου και όχι όλα μαζί.
Παρουσίαση σε εθνικό επίπεδο δια μέσου όλων των μέσων επικοινωνίας των αλλαγών που προτείνονται.
Κάθε άρθρο θα παρουσιάζεται σαν μοναδικό, σε συνδυασμό όμως με όλα τα άλλα , και θα πρέπει να υπερψηφίζεται από το ελάχιστο ποσοστό του 75% του ελληνικού λαού, μέσα από δημοψήφισμα.
Η αναθεώρηση-βελτίωση του συντάγματος θα πρέπει να έχει ένα και μοναδικό κέντρο, την Ελλάδα.
Μετά την περάτωση της διαδικασίας αυτής, επί του έκαστου άρθρου, όλοι οι νόμοι, διατάξεις, υπουργικές αποφάσεις που δεν είναι σύμφωνες, θα καταργούνται.”
ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ – ΠΟΤΕ΄ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ!!!
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΕΡΑΣΤΕΣ!!!
ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ, ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!!!
ΜΟΝΟΝ ΕΤΣΙ ΠΡΩΧΩΡΕΙ Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ!!!