ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΙΔΕΩΝ-SRIRITUAL BANKS OF IDEAS
H σημερινή αρνητική κατάσταση στο 85% της Ανθρωπότητας πρέπει να εξαλειφθεί και να αντικατασταθεί από μια ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΥΓΙΟΥΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΝΟΟΣΦΑΙΡΑΣ ΥΨΗΛΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ !
Οι θησαυροί Γνώσης της Ανθρωπότητας, τα γνήσια Θετικά Πνευματικά έργα, πρέπει να συγκεντρωθούν και να συνδυαστούν οι κορυφαίες Θεωρίες των Μεγάλων Πολιτισμών, που σήμερα επαληθεύονται από τις Επιστήμες, για να θρέψουν την ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΜΙΑΣ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. Η εφαρμογή των υψηλών ΙΔΕΩΝ-ΑΞΙΩΝ ΖΩΗΣ επείγει άμεσα, εδώ και τώρα στον καθημερινό μας βίο ανά την υφήλιο, προς Ειρήνευση, Δικαιοσύνη, Ελευθερία, Ευημερία και Πρόοδο κάθε ατόμου και όλης της Ανθρωπότητας. Πρέπει να γίνει σκοπός ζωής Η ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ, με Αγάπη, Αλληλεγγύη, Συνεργασία Ειρήνης, με ΚΑΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ – ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ – ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ, με Διάδοση της Γνήσιας Αληθινής Γνώσης σε Κοινωνικές Ομάδες προς Αφύπνιση και προς Δημιουργική Έμπνευση/Δράση.
Τα χειρότερα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ της Ανθρωπότητας οφείλονται στο έλλειμμα ΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και γι αυτό ευθύνεται η αποξένωση πολλών επιστημόνων από την κοινωνία, η στενή τους εξειδίκευση και μόνον, η υποταγή των επιστημόνων στις υπηρεσίες των πλουτοκρατών- εξουσιαστών και η αποστασιοποίησή τους από τα αποτελέσματα των έργων τους ( πολεμικά όπλα, φασιστικά οπλοστάσια, ψυχοτρονική τεχνολογία υποταγής συνειδήσεων, χημικά μεαλλαγμένα τρόφιμα,τεχνητή πρόκληση καιρικών φαινομένων, υπερθέρμανση ιονόσφαιρας και ατμόσφαιρας από βάση HAARP, εξαρτησιογόνα παρενεργειακά φάρμακα κ.α…)
Άλλη αιτία είναι η σκόπιμη περιθωριοποίηση από την εξουσία των γνήσιων Πνευματικών Δημιουργών και του πολύτιμου μορφωτικού έργου τους, το οποίο δεν προβάλλεται στην κοινωνία : στην Εκπαίδευση, στην Παιδεία, στα Μέσα Ενημέρωσης κι έτσι επιδεινώνεται η αμορφωσιά, η ανηθικότητα, η ανευθυνότητα , η κοινωνική παθογένεια και υποταγή των Λαών στο επιβεβλημένο κέντρο εξουσίας. Ο σύγχρονος άνθρωπος στερείται μιας υγιούς Βιοθεωρίας και αντικειμενικής Κοσμοθεωρίας και αδυνατεί να βρει μια σωστή ελεύθερη στάση ζωής μέσα στον Κόσμο ` έτσι, άγεται και φέρεται από κατώτερα πάθη, από την προπαγάνδα, την μόδα, τα δόγματα, τις έξωθεν εντολές και καταντά απρόσωπο μόριο μέσα στην καταναλωτική κι μηχανιστικά εργαζόμενη μάζα του πλήθους, το οποίο στερείται ψυχοπνευματικών δεσμών, που θα το καθιστούσαν Συνειδητή Ενότητα. Και το χειρότερο είναι, όταν η διανοητική και η χειρωνακτική εργασία των ανθρώπων στερείται ηθικής αξίας και στοχεύει στην βία, στο άδικο, στον υπερπλουτισμό των ολίγων, σε καταστροφές λαών και φυσικού περιβάλλοντος. Η σπατάλη ανθρώπινης και φυσικής περιβαλλοντικής ενέργειας (υπερπαραγωγή, εξάντληση φυσικών ενεργειακών κοιτασμάτων, καταστροφή δασών κλπ.) για την μεγιστοποίηση των κερδών ολίγων πλουτοκρατών και μαζοποίηση των πολλών, εκθέτει σε πολλούς κινδύνους ανισορροπίας την Ανθρωπότητα και πρέπει να σταματήσει ως εδώ, διότι η ραγδαία επιδείνωση των φθοροποιών αποτελεσμάτων δεν αφήνει άλλα περιθώρια αντοχής και ΕΠΕΙΓΕΙ Η ΛΕΛΟΓΙΣΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ.
Ο Σύγχρονος άνθρωπος πρέπει να αφυπνίσει την υπνώτουσα Πνευματικότητά του και να την διοχετεύσει θετικά στην Επινοητικότητά του για δράση προς Επιβίωση, Εξέλιξη και Προαγωγή του Ανθρώπινου Γένους. Πρέπει να ανα-γνωρίσει την Κωδική Νομοτελειακή του Γνώση , που του δείχνει τον σκοπό της ύπαρξής του, και να στοχεύει στην Εναρμόνισή του προς τον ΕΝΑΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΝΟΜΟ. Η συστηματική διερεύνηση προς ανακάλυψη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ μεθοδεύεται από την Φιλοσοφία, την Επιστήμη, την Θεολογία και την Τέχνη και απευθύνεται προς όλη την Ανθρωπότητα.
Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ως πνευματική ενέργεια του ανθρώπου στοχεύει στην εφαρμογή του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ με τις Υψηλές Ιδέες- Αξίες της Ζωής, με προεξάρχουσα την Ορμή για ΓΝΩΣΗ, που σημαίνει ΑΝΑ-ΓΝΩΡΙΣΗ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ,ΚΟΣΜΟΓΝΩΣΙΑ, ΒΙΟΘΕΩΡΙΑ, ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ, ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ.
Για να αφυπνισθεί και να γίνει δημιουργικά ενεργός η ανθρώπινη Πνευματικότητα πρέπει να αλλάξουν άρδην όλα τα κατεστημένα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ της εργαλειακής μηχανιστικής υλιστικής ελλειμματικής Εκπαίδευσης και να δημιουργηθεί ΜΙΑ ΥΓΙΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ, με Ηθικοπλασία Ελεύθερων, Ειρηνικών, Σκεπτομένων, Στοχαστικών, Δίκαιων, Δημιουργικών Ανθρώπων, με Γόνιμη Διαλεκτική Κυκλική σχέση Πομπού- Δέκτη (Διδασκάλου- Μαθητή) και με έμφαση στον εμπλουτισμό της καθημερινής Γλώσσας ως Σκέψης- Έκφρασης- Δημιουργίας.
Σήμερα προέχει η απο-μαζοποίηση του ανθρώπου και η ευθύνη της Κοινωνικής του Συνείδησης, για μια ουσιαστική ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ενότητας, Αλληλεγγύης, Δικαιοσύνης και Αγάπης, με ισχυρότατους αδιάρρηκτους Δεσμούς που δομούν ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΛΑΡΧΙΑ, την Ενωμένη Ανθρωπότητα, που ανελίσσεται στους φωτεινούς ουρανούς του Μέλλοντός της.
ΤΩΡΑ ο κάθε Άνθρωπος οφείλει να γίνεται Φωτεινός Μεταδότης Καθαρών Γνώσεων στο άμεσο και στο ευρύτερο περιβάλλον του, για να διαλάμψει εν καιρώ Η ΟΛΟΦΩΤΗ ΝΟΟΣΦΑΙΡΑ ΜΙΑΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΗΣ ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΛΜΟΔΟΝΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΙΟ ΡΥΘΜΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ !!!
(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…)